Kuka katsoo Sydämen asialla TV1?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietääkö joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietääkö joku

Vieras
Olen nyt alkanut seurata tuota sarjaa. Joskus aikaisemmin kun katselin, esitettiin uudempia jaksoja. Niissä Blaketon omisti pubin Ginan kanssa ja Gina sai vauvan, joka kuoli. En muista niistä aiemmin näkemästäni paljonkaan ja nyt vaivaa kun en saa päähäni kuka niissä oli poliisipäällikkö? Blaketon oli silloin jo pubissa ja tänn päiväisessä jaksossa hän jäikin eläkkeelle poliisista. Kuka tulee tilalle? Onko se uusi poliisi siinä pysyvästi? Onko se sama henkilö, joka myöhemmin kuolee työtehtävissä?

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
No se Nick on nyt näkyvissä jaksoissa ylikonstaapeli.. sitäkö meinasit?? Äh.. sori.. emmä tiiä..

Niin mut onko se myöhemminkin? Kun en muista koko ukkoa niistä jaksoista, jotka aiemmin olen nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Oon mäkin niitä uudempia jaksojakin joskus kattonut.. en vaan muista kyllä ollenkaan.. toivottavasti se Nick ei nyt kuitenkaan oo se kuoleva poliisi.. :o

Muistan yhden jakson, missä joku poliisi kuolee, kun rikollinen pudottaa sen sillalta. En usko, että Nick, koska en muista sellaista näyttelijää niistä uudemmista jaksoista.

Minäkään en muista kuka se oli joka putosi sillalta, mutta oletin, että se oli aikamoinen päähenkilö. Muistaakseni tällä(kin) palstalla sitä ihmeteltiin, että miten noin "tärkeä" päähenkilö häviää sarjasta tommosella tavalla.

Yhteistyössä