Kuka katsoi Klikkaa mua? Mitä siinä lopussa tuli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se hiihtäjä laitto viestin, että haluaa ettei kukaan saa tietää niiden tehneen mitään yhdessä. Sanoi pitävänsä suunsa kiinni siitä että noinkin vaikutusvaltainen nainen etsii asiakkaita netistä.

Se hiihtäjä siis luuli, että se Ella on huora koska se sen eksä puhui asiakkaan avaimista...

No se hiihtäjä lähetti viestin mis se sanoi että ei ois uskonut maksulliseksi naiseksi Ellaa ja aikoo kieltää kaiken tms. (siks kun se Siirin isä siinä etsimisvaiheessa torui sitä Ellaa asiakkaan avaimien hukkaamisesta.)

.. Eikä siis halua olla enää jatkossa tekemisissä.

Mut minä en ihan tajunnut, menettikö se vaalea nainen sen vauvan? Kun siinä oli sykkivää ultra kuvaa vuodon jälkeen...?

voit käydä myös katsomassa uudestaan koko ohjelman katsomossa www.katsomo.fi.
itse en taas päässyt näkemään sarjaa alusta asti, tietääkö joku, pystyykö ensimmäiset jaksot saada jostain? kun katsomossa aina pari viimeistä.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25048385:
Ei se mun mielestä sitä miksikään huoraksi luullut vaan ajatteli, että hakee ohjelmaansa "asiakkaita" netistä, eli oli käyttänyt treffejä tekosyynä.

No heh heh. KYllä se sitä huoraa meinasi. Sehän puhui toisesta työstä. Eli meni juuri niin kuin tuossa ylhäällä on kerrottu.

Yhteistyössä