Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Kiva dokumentti ja lopussa oli joku nettisivujen osoite mutta missasin sen!!! Katsoiko kukaan ja jäikö mieleen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
joo, miehensä sivellä.. mutta jos ukko pani paksuksi 16- vuotiaana.... ei siinä 2 lapsen kanssa paljon kouluja käyty. Onneksi mies edes jatkoi opintojaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Voisitko hieman perustella vastausta?
Tiedätkö, että iso osa puolisoista jää kotia hoitamaan, kun puoliso saa ulkomaankomennuksen, eikä näin ollen tuo penniäkään talouteen.
Taitaa kateus nostaa päätään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Kiva dokumentti ja lopussa oli joku nettisivujen osoite mutta missasin sen!!! Katsoiko kukaan ja jäikö mieleen?
www.katrijakaitsu.weebly.com
joo, miehensä sivellä.. mutta jos ukko pani paksuksi 16- vuotiaana.... ei siinä 2 lapsen kanssa paljon kouluja käyty. Onneksi mies edes jatkoi opintojaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Tiedätkö, että iso osa puolisoista jää kotia hoitamaan, kun puoliso saa ulkomaankomennuksen, eikä näin ollen tuo penniäkään talouteen.
Samaa mieltä!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:katsoin ja pitkästä aikaa hyvä dokkari tulikin. Jaksoi seurata alusta loppuun tavallisten ihmisten arkea!
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Samaa mieltä!
Lähinnä kyllä tarkotin sitä että ei Katri ite ole saavuttanut elämässä juuri sen enempää kun me tavalliset suomalaiset mammatkaan.
samaa yh elämää se on tuollakin kun mies menee missä menee..
Mutta ihan miten vaan.. Kateellinen en todellakaan ole tollaselle elämälle, ei kiitos!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Samaa mieltä!
Lähinnä kyllä tarkotin sitä että ei Katri ite ole saavuttanut elämässä juuri sen enempää kun me tavalliset suomalaiset mammatkaan.
Mutta ihan miten vaan.. Kateellinen en todellakaan ole tollaselle elämälle, ei kiitos!!
Anteeksi, mutta mitä yh-elämää? Nehän oli yhdessä 24h, paitsi ei harrastuksissa. Millä silmällä katsoit sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Samaa mieltä!
Anteeksi, mutta mitä yh-elämää? Nehän oli yhdessä 24h, paitsi ei harrastuksissa. Millä silmällä katsoit sitä?
No meilläpäin se luetaan sellaseks jos mies ei edes tiedä missä lasten vaatteet on!!! Yksin kodin ja lastenhoito on melkeinpä yh elämää. No ehkä mulla on sit hyvä mies jos en osaa arvostaa tollasta käytöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo mä katoin, tuli ensin itelle vähän sellanen olo että voi vitsi mitä mä oon saanut elämäs aikaan, mut sit aattelin tarkemmin ja tajusin et miehensä siivellä se Katri siinä nyt aikalailla eleli.
Samaa mieltä!
No meilläpäin se luetaan sellaseks jos mies ei edes tiedä missä lasten vaatteet on!!! Yksin kodin ja lastenhoito on melkeinpä yh elämää. No ehkä mulla on sit hyvä mies jos en osaa arvostaa tollasta käytöstä.
Jos nyt ihan totta puhutaan, niin olet aika rankasti takertunut yhteen lauseeseen. se on hyvin yleistä, että miehet eivät tiedä tarkalleen, mihin hyllylle mikäkin vaate kuuluu
Mutta hyvä, että sinulla on niin HIENO miesDD
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:katri ja kaitsu on siis se teinipari josta on ollut telkkarissa aiemminkin?
Minkä ikäisiä heidän lapset tuossa tämän iltaisessa jutussa olivat?