Mie en enää saa laitettua tuota Manducan lukkoa kiinni kun ipana kyydissä :/ . Poika on pian 8kk ja ihan reilunkokoinen joten voisi kantaa selässä, mutta jotenkin mua arveluttaa (ei näe lasta, pysyykö varmasti mukana, yms).
Te jotka kuskaatte selässä, onko tukevan oloinen? Viihtyykö lapsi?
Mites se ristiinkiinnitys, onko kellään omia kuvia tms joista mä saisin hyvän ohjeen? Jotenkin tyhmänä en hoksaa miten se kiinnitetään (siis mahapuolella kanto ja ristiinkiinnitys).
Kiittäen jo etukäteen avusta :flower:
Te jotka kuskaatte selässä, onko tukevan oloinen? Viihtyykö lapsi?
Mites se ristiinkiinnitys, onko kellään omia kuvia tms joista mä saisin hyvän ohjeen? Jotenkin tyhmänä en hoksaa miten se kiinnitetään (siis mahapuolella kanto ja ristiinkiinnitys).
Kiittäen jo etukäteen avusta :flower: