D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ruisleipää päivittäin -voisko se pahentaa- ja joskus pullaa tai keksejä.
Rasvasesta ruuasta en tykkää, mutta rypsiöljyä lisään ruokiin, ja kalaöljykapselin otan muutamasti viikossa. Eli ihan normaali kotiruokavalio.
Alkuperäinen kirjoittaja Miranda83:mun miehellä on, lisäks puuttuu joku läppä kokonaan. on syöny 9 vuotta 40mg nexiumeja joka päivä reseptillä. sillä tehtiin muistaakseni tähystys, saatin tietää et puuttui se läppä kokonaan.
oon yrittäny patistaa sitä leikkaukseen (noi lääkkeet tosi kalliita), mutta sen jälkeen se ei vois ikinä oksentaa, se vaan jäis myllään niinku mahaan ja tulis sit öhöm..kai muuta kautta pois..
mut kun se on kuullut jotain kauhukertomuksia siitä et sen jälkeen sattuu syödä ja sitä ei voi peruuttaa, ym ym.
Toetan vaan tähän että kahvi närästää mua kovinkin joskus. Pari vuotta sitten oli ihan kipunärästystä ja luulin että saan sytärin. Nyt ei oo ollu mitään pitkään aikaan. Mutta tervetuloa jouluruuat ja ihana närästys.: /
Mä kärsin tästä myös, muistan että jo lapsena oli närästystä/refluksia. Mulla auttaa parhaiten Valmarin-niminen luonteistuote ja jos usein närästää niin "kaurapuurokuuri", jolloin syön kaurista esim. aamuin-illoin, auttaa myös rauhoittamaan masua. Jugurtti kans hyväksi.
mun miehellä on, lisäks puuttuu joku läppä kokonaan. on syöny 9 vuotta 40mg nexiumeja joka päivä reseptillä. sillä tehtiin muistaakseni tähystys, saatin tietää et puuttui se läppä kokonaan.
oon yrittäny patistaa sitä leikkaukseen (noi lääkkeet tosi kalliita), mutta sen jälkeen se ei vois ikinä oksentaa, se vaan jäis myllään niinku mahaan ja tulis sit öhöm..kai muuta kautta pois..
mut kun se on kuullut jotain kauhukertomuksia siitä et sen jälkeen sattuu syödä ja sitä ei voi peruuttaa, ym ym.