vieras
mä en juo kaljaa tai siidereitä ollenkaan,en tykkää. tiettyjä drinkkejä juon ihan maun takia.
Ihmeellisesti aseteltu kysymys otsikossa, mutta niinhän tuokin kirjoitti että juo humaltumisen takiaAlkuperäinen kirjoittaja Sintti:Puhuttiin kaveriporukalla asiasta ja kukaan meistä ei juo sitä siksi kun se on hyvää! Esimerkiksi jotkut siiderit ja kalja..YÖK.
Esimerkiksi jos siideri maistuisi vaikkapa pelkältä Cocikselta, silloin voisi sanoa että juon siksi kun mausta tykkään!
Tunnustan juovani koska haluan olla humalassa!!!! Muita?
JOtenkin rajottunutta mun mielestä, ettei voi ymmärtää toisten pitävän alkoholin mausta, jos itse ei pidä.Alkuperäinen kirjoittaja Holiloli:Selityksen makua on siinä, jos joku väittää juovansa alkoholia maun takia, mutta kuitenkin holittomat maistuvat pahalta ja että on kuitenkin kiva, kun tulee pieni "pöhnä" päälle niistä saunakaljoista.
Itse pidän entanolin sivumakua noissa holillisissa välttämättömänä pahana ja korkeintaan siedettävänä, joten kun juon, juon kunnolla. En tajua tissuttelua ja lipittelyä. Ei tule noita "retouttavia" harrastettua, vaikka suomalaisia kritisoidaankin keski-eurooppalaisen juomakulttuurin puuttumisesta.
En tajua sitä, että halutaan juoda pieni pöhnä päälle ja väitetään, että juodaan maun takia - ja juodaan nimenomaan sitä viunaa pelkiltään, ei ruuan kanssa. Siitä olen samaa mieltä ja tuen ehdottomasti ajatusta, että Suomessa pitäisi juoda keski-eurooppalaisemmin eli nauttia alkoholia esim. ruokien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja triinu:JOtenkin rajottunutta mun mielestä, ettei voi ymmärtää toisten pitävän alkoholin mausta, jos itse ei pidä.Alkuperäinen kirjoittaja Holiloli:Selityksen makua on siinä, jos joku väittää juovansa alkoholia maun takia, mutta kuitenkin holittomat maistuvat pahalta ja että on kuitenkin kiva, kun tulee pieni "pöhnä" päälle niistä saunakaljoista.
Itse pidän entanolin sivumakua noissa holillisissa välttämättömänä pahana ja korkeintaan siedettävänä, joten kun juon, juon kunnolla. En tajua tissuttelua ja lipittelyä. Ei tule noita "retouttavia" harrastettua, vaikka suomalaisia kritisoidaankin keski-eurooppalaisen juomakulttuurin puuttumisesta.
Väitän itse nimenomaan, että kalja on hyvää, mutta alkoholiton olut pahaa. Etanoli tekee siihen sen tietyn maun, mitä alkoholittomiin oluisiin mahdoton saada. Saat anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Holiloli:En tajua sitä, että halutaan juoda pieni pöhnä päälle ja väitetään, että juodaan maun takia - ja juodaan nimenomaan sitä viunaa pelkiltään, ei ruuan kanssa. Siitä olen samaa mieltä ja tuen ehdottomasti ajatusta, että Suomessa pitäisi juoda keski-eurooppalaisemmin eli nauttia alkoholia esim. ruokien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja triinu:JOtenkin rajottunutta mun mielestä, ettei voi ymmärtää toisten pitävän alkoholin mausta, jos itse ei pidä.Alkuperäinen kirjoittaja Holiloli:Selityksen makua on siinä, jos joku väittää juovansa alkoholia maun takia, mutta kuitenkin holittomat maistuvat pahalta ja että on kuitenkin kiva, kun tulee pieni "pöhnä" päälle niistä saunakaljoista.
Anteeksi, jos kommenttini oli sisälukutaitoisesti haasteellinen.
Mikä sitten on pieni pöhnä? Se mikä tulee viinilasillisesta tai puolikkaasta? Yhdestä oluesta tai siideristä? Juomasta mikä sillä hetkellä ja siinä tilanteessaa maituu hyvältä, paljon paremmalta kuin joku limsa. Oli mukana sitä ruokaa tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja Holiloli:En tajua sitä, että halutaan juoda pieni pöhnä päälle ja väitetään, että juodaan maun takia - ja juodaan nimenomaan sitä viunaa pelkiltään, ei ruuan kanssa. Siitä olen samaa mieltä ja tuen ehdottomasti ajatusta, että Suomessa pitäisi juoda keski-eurooppalaisemmin eli nauttia alkoholia esim. ruokien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja triinu:JOtenkin rajottunutta mun mielestä, ettei voi ymmärtää toisten pitävän alkoholin mausta, jos itse ei pidä.Alkuperäinen kirjoittaja Holiloli:Selityksen makua on siinä, jos joku väittää juovansa alkoholia maun takia, mutta kuitenkin holittomat maistuvat pahalta ja että on kuitenkin kiva, kun tulee pieni "pöhnä" päälle niistä saunakaljoista.
Anteeksi, jos kommenttini oli sisälukutaitoisesti haasteellinen.