Kuka juo alkoholia sen maun takia?

• Viestiketjun aloittaja Sintti
  • Ensimmäinen viesti
Sintti
Puhuttiin kaveriporukalla asiasta ja kukaan meistä ei juo sitä siksi kun se on hyvää! Esimerkiksi jotkut siiderit ja kalja..YÖK.

Esimerkiksi jos siideri maistuisi vaikkapa pelkältä Cocikselta, silloin voisi sanoa että juon siksi kun mausta tykkään!

Tunnustan juovani koska haluan olla humalassa!!!! Muita?

ö
Kyllä mä olen Amarulaa juonut ihan vaan ja ainoastaan siksi, että se on niin hyvää. En humaltumistarkoituksessa ollenkaan (joka tosin tulee siinä kylkiäisenä pakollakin)

ö
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Kyllä mä olen Amarulaa juonut ihan vaan ja ainoastaan siksi, että se on niin hyvää. En humaltumistarkoituksessa ollenkaan (joka tosin tulee siinä kylkiäisenä pakollakin)
Niin ja humlatumistarkoituksessakaan en juo mitä tahansa. Alkoholin pitää maistua hyvältä että sitä pystyy juomaan. Esim. kirkkaat ja oluet on mun mielestä pahoja, joten en sitten myöskään juo niitä vaikka ne ois viimeiset alkoholit maanpäällä.

Mä juon vain maun takia. Ei mulla ole mitään tarvetta tulla humalaan, vaan juon ruuankanssa ja hyvässä seurassa sitä mistä pidän. Punkkua, valkkaria, saunaolutta...

Mitä järkeä on väkisin kituuttaa alas jotain juotavaa mikä maistuu pahalle? Mä en ainakaan ole valmis väkisin juomaan mitään mistä en pidä.

Mari
Punaviiniä ruuan kanssa juon kyllä ihan vaan maun takia. Joisin alkoholitonta viiniä, jos se maistuisi yhtä hyvälle.

Myös jotkut liköörit yms. on hyviä jälkkäreitä.

Joskus kyllä juon vaan siksi, että haen pientä hiprakkaa. Humalassa en halua olla. Joskus kyllä lipsahtaa humalan puolelle.

Juu
Juon ihan puhtaasti maun takia, en tykkää humalasta. Mutta hyvä punaviini vaikka ruuan kanssa, tai vaikka olut pitsan kanssa... Se on makunautinto, ei mitään humalahakuisuutta. Enhän mä nyt yhdestä oluesta tule yhtään miksikään!

Juon usein esim. alkoholitonta olutta saunajuomana tms, koska siitä on monia hyviäkin versioita (toisin kuin esim. alkoholiton punkku joka on aivan H****tin pahaa), eikä mua liikuta yhtään onko siinä alkoa vai ei. Jos ois olemassa alkoholiton hyvä punkku niin oisin onnessani. Nyt lopetan hyvänkin punkun viimestään kahen lasin jälkeen, koska en tykkää humalan tunteesta yhtään.

En voi tajuta porukkaa jotka juo hampaat irveessä jotain kuraa että sais pään täyteen.

gh
perus suomalainen lager-olut ei ihmeellisen makuista ole, joskua kuumalla ilmalla voi olla hyvääkin. Mutta esim. vehnäoluita on todella hyvänmakuisia. ylipäätään juon vain sellaisia juomia, jotka maistuu. toki, jos useammman ottaa alkaa useimmat juomat maistua..

Ei mitään haluja hankkia humalaa. Juon yhden (jos sitäkään) annoksen silloin kun juon, kerran-pari vuodessa saatan ottaa kaksi tai kolme jos olen tyttöporukassa iltaa istumassa. Tykkään esim. Camparin ja Jägermeisterin mausta (NAM!) ja tietenkin siitä lämpöisestä tunteesta joka kurkussa tuntuu kun nielaisee. Samoin on punaviinin kanssa.

:wave:

Alkoholin maku tekee siideristä ja punaviinistä hyvää. Alkoholittomat on pahoja. Jos ei halua humaltua, sitten vaan on oltava tarkkana. Mutta yritäppäs tätä taas selittää joillekkin, joiden mielestä tämä "maun takia" on vain tekosyy ryypätä :headwall:

Yhteistyössä