Kuka jumalauta otti tuon tosissaan?? Jätkäkö? Sipuli?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen laittanut sinulle yksityisviestin. Suosittelen lukemaan sen, se meni sille toiselle nikillesi.
jätkän oli pakko päästä sivaltamaan ja laittaa noin..tsaijai[/quote]

Häh? Mä olen aivan pihalla. Oli miten oli, laitelkaa nyt keskenänne ja leikkikää neekeriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
no mites sit sanotaan jos vaikka kysyy että mikä maku neekerinpusuissa on paras. Kun ilmeisesti sanasta neekeri tässä on kyse, vaik en sitä alotusta nähnykään... Onko ne sit tummaihoistensuudelmia?????
Tähän on varmaan joku jo vastannut, mutta sehän on SUKLAASUUKKO tätä nykyä! ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen laittanut sinulle yksityisviestin. Suosittelen lukemaan sen, se meni sille toiselle nikillesi.
jätkän oli pakko päästä sivaltamaan ja laittaa noin..tsaijai
Häh? Mä olen aivan pihalla. Oli miten oli, laitelkaa nyt keskenänne ja leikkikää neekeriä.[/quote]

Nyt kaikki luulevat, että minä paljastin sinun toisen nikkisi. Voi elämän käsi. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
landellako te olette koulua käynyt? vai missä päin suomea on koulussa käytetty n.. sanaa?
Neekeri-sanaa vai? Me ollaan kato osa niiiiin vanhoja että silloin se ei ollut vielä sana, jonka mode olisi poistanut. Eipä tainnut silloin olla modejakaan tosin... Ah niitä aikoja!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
hausmylly
Ei lapset, ei. Se alkuperäinen on paljon vanhempi. Oisko jotain Kake Singersiä tai vastaavaa, ehkä 70-luvulta tai ihan 80-luvun alusta.

Ja eiks sen uusinnan tehnyt Raptori? *saivartelee*
Hausmylly!
Saatat olla oikeassa, en väitä vastaan jos varma olet. 90-luvun suomirap ei ole se kaikista vahvin alueeni. :xmas:

Mut se kertsi ei kyl ole niitten alkuperäisteos, siitä mää puolestani oon varma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
no mites sit sanotaan jos vaikka kysyy että mikä maku neekerinpusuissa on paras. Kun ilmeisesti sanasta neekeri tässä on kyse, vaik en sitä alotusta nähnykään... Onko ne sit tummaihoistensuudelmia?????
Tähän on varmaan joku jo vastannut, mutta sehän on SUKLAASUUKKO tätä nykyä! ;)
Sehän se on nykyään :D Ja Fazerin lakupekoista poistuu se mustan tytön (vai pojan?) kuva, lieneekö jo poistunutkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Neekeri-sanaa vai? Me ollaan kato osa niiiiin vanhoja että silloin se ei ollut vielä sana, jonka mode olisi poistanut. Eipä tainnut silloin olla modejakaan tosin... Ah niitä aikoja!
no kuinkas vanha olet?minä olen vasta 37v.
32-v minä. 80-luvun alussa vielä neekeri-sana ei ollut mitenkään halventava ja sitä sanaa käytettiin aivan yleisesti ihan kouluissakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
landellako te olette koulua käynyt? vai missä päin suomea on koulussa käytetty n.. sanaa?
ala-asteella 70´luvulla :attn:
minä kävin peruskoulua vuosina -77-86
mun peruskoulu opinnot loppu -81 :attn:
*tappelu, tappelu, tappelu*

mä kävin peruskoulua -90 luvulla :snotty: :saint:
 
Kumikameli
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
hausmylly
Ei lapset, ei. Se alkuperäinen on paljon vanhempi. Oisko jotain Kake Singersiä tai vastaavaa, ehkä 70-luvulta tai ihan 80-luvun alusta.

Ja eiks sen uusinnan tehnyt Raptori? *saivartelee*
Kyl se oli Hausmylly :)
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirana:
landellako te olette koulua käynyt? vai missä päin suomea on koulussa käytetty n.. sanaa?
ala-asteella 70´luvulla :attn:
minä kävin peruskoulua vuosina -77-86
mun peruskoulu opinnot loppu -81 :attn:
*tappelu, tappelu, tappelu*

mä kävin peruskoulua -90 luvulla :snotty: :saint:

sä oletkin niin uusi vielä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja virppu:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
hausmylly
Ei lapset, ei. Se alkuperäinen on paljon vanhempi. Oisko jotain Kake Singersiä tai vastaavaa, ehkä 70-luvulta tai ihan 80-luvun alusta.

Ja eiks sen uusinnan tehnyt Raptori? *saivartelee*
Kyl se oli Hausmylly :)
jee meikä rules!!!!

 

Yhteistyössä