Nämä jutut kuuluu seksiosastolle. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:piiskaa ja poliiseja...
Nämä jutut kuuluu seksiosastolle. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:piiskaa ja poliiseja...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:Nämä jutut kuuluu seksiosastolle. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:piiskaa ja poliiseja...
hausmyllyAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
AIVAN! Miksi ei ole jo siirretty sinne.... vähän vois olla noi modet tarkempia mitä juttuja tänne päästää. HYI!Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:Nämä jutut kuuluu seksiosastolle. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:piiskaa ja poliiseja...
on kyllä paljonkin vanhempaa tuotantoo , kuulin sen pikkupoikana ekan kerranAlkuperäinen kirjoittaja virppu:hausmyllyAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
reps ja kops...Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Afroamerikkalaiset pallerot!
voi apua! mä sain kyllä niin hyvät naurut tälle illalleAlkuperäinen kirjoittaja Viipale:Mustilla on pidemmät munat. (Kuin mirreillä)
Voe poijaat, kuulkaas. Tuo musta vieras ei oikein ole kotoisa, mutta varanikkinä ihan hyvä. Sorvailin jo ip:täkin kunnes tulin tiedotetuksi, että mitään bannia ei edes ole asetettu. Melko herkkänä se moderaattori taitaa siellä tämän neekeriasian kanssa kuitenkin edelleen olla, joten touhutaan vaan ihan niitä näitä ja ollaan kun ei oltaiskaan. Melkein tekis mieleni kuitenkin vielä kerran kokeilla.....
otan sselvää ja palaan asiaan...Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:on kyllä paljonkin vanhempaa tuotantoo , kuulin sen pikkupoikana ekan kerranAlkuperäinen kirjoittaja virppu:hausmyllyAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
:attn:
Ei lapset, ei. Se alkuperäinen on paljon vanhempi. Oisko jotain Kake Singersiä tai vastaavaa, ehkä 70-luvulta tai ihan 80-luvun alusta.Alkuperäinen kirjoittaja virppu:hausmyllyAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
Minä olen laittanut sinulle yksityisviestin. Suosittelen lukemaan sen, se meni sille toiselle nikillesi.Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Mustilla on pidemmät munat. (Kuin mirreillä)
Voe poijaat, kuulkaas. Tuo musta vieras ei oikein ole kotoisa, mutta varanikkinä ihan hyvä. Sorvailin jo ip:täkin kunnes tulin tiedotetuksi, että mitään bannia ei edes ole asetettu. Melko herkkänä se moderaattori taitaa siellä tämän neekeriasian kanssa kuitenkin edelleen olla, joten touhutaan vaan ihan niitä näitä ja ollaan kun ei oltaiskaan. Melkein tekis mieleni kuitenkin vielä kerran kokeilla.....
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Siis kirjoitin ruokaohjeen lasten kanssa tehtäväksi, ja täällä viuhuu piiskat ja poliisit. Huh!
Hausmylly!Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Ei lapset, ei. Se alkuperäinen on paljon vanhempi. Oisko jotain Kake Singersiä tai vastaavaa, ehkä 70-luvulta tai ihan 80-luvun alusta.Alkuperäinen kirjoittaja virppu:hausmyllyAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
Ja eiks sen uusinnan tehnyt Raptori? *saivartelee*
Sama vika, enkä oo ehtiny olla tässä ku jonku kymppiminsan kaiAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:voi apua! mä sain kyllä niin hyvät naurut tälle illalleAlkuperäinen kirjoittaja Viipale:Mustilla on pidemmät munat. (Kuin mirreillä)
voi ei.... En kyllä tolleen aatellu. Mä hekotan täällä ääneen ja lapst ihmettelee että mikä on.....Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:Nämä jutut kuuluu seksiosastolle. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:piiskaa ja poliiseja...
Just just, piti sekin tuossa sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä olen laittanut sinulle yksityisviestin. Suosittelen lukemaan sen, se meni sille toiselle nikillesi.Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Mustilla on pidemmät munat. (Kuin mirreillä)
no niihän mä justiin sanoin :/Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Ei lapset, ei. Se alkuperäinen on paljon vanhempi. Oisko jotain Kake Singersiä tai vastaavaa, ehkä 70-luvulta tai ihan 80-luvun alusta.Alkuperäinen kirjoittaja virppu:hausmyllyAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:muistaako kukaan sitä laulua missä hoettiin että "halutaan olla neekereitä" :attn:
Ja eiks sen uusinnan tehnyt Raptori? *saivartelee*
Hänhän sen tuossa itse jo ilmoitti, että,,,Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Just just, piti sekin tuossa sanoa...Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minä olen laittanut sinulle yksityisviestin. Suosittelen lukemaan sen, se meni sille toiselle nikillesi.Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Mustilla on pidemmät munat. (Kuin mirreillä)
se sana on mulle peruskoulussa opetettu enkä sen käyttöä lopeta koskaan :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:Päätön ratsumies: moderaattorin pelko on viisauden alku. Älä käytä n-sanaa!