kUKA ISÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
Eli sattui näin järkyttävä juttu, että en ole varma kumpi on isä. Minut raiskattiin tammikuun 8pv. ja netin laskurin (hedelmöittymisajankohdan) mukaan raskausviikkoja olisi tällöin 11 ja 4 päivää. Seksiä en kyseisenä viikkona mieheni kanssa harrastanut, viikon kuluttua eli 15 pv. Tämän mukaan viikkoja oli 10 ja 4 päivää. Kävin viime viikon lopussa ensimmäisessä ultrassa ja tämän mukaan viikkoja oli tällöin 9. (ei ollut päiviä mukaan vielä laskettu). pelkään että lapsi ei olisi pakolla miehnei? miten varmistua asiasta ennen 12 viikkoa ?? en tällöin lasta haluaisi pitää... ja kumpi olisi enemmän mahdollinen ehdokas.. kaipaan kipeästi apua

:hug:
Huih:( Olen pahoillani että joudut tuollaisen päätöksen eteen. Ota heti yhteyttä yksityisklinikkaan esim. Graviditakseen jossa ultrassa voidaan arvioida tosi tarkka aika.

Tänäänkö olisi nuo 11+ tai 10+ viikot ? Eli viikko sitten 10+ tai 9+ ja ultran mukaan 9? Periaatteessa aika paljon muutosta on tuossa vaiheessa kyllä eli 10+ on selkästi isompi kuin 9+ eli aika luotettava olisi tulos tässä vaiheessa. Mitenkäs kuukautisten mukaan ovulaatio tai tiedätkö muutoin missä vaiheessa se olisi ollut? Miten muuten uskalsit miehen kanssa harrastaa seksiä ennen kuin raiskauksen jälkeen sukupuolitautitestit oli puhtaaksi todettu? Olen pahoillani kauheasta kokemuksestasi!

Kuinka pitkä kierto sulla on? Onko säännöllinen? Mitkä kierronpäivät nuo 8. ja 15. päivä ovat? (Siis monesko päivä sen jälkeen, kun kuukautiset ovat alkaneet). Jos viikkoja on vähemmän, silloinhan miehesi olisi todennäköisimmin isä?

kuukautis kieroni on aina ollut niin sekava, että.. viimeiset kuukautiset olivat muistaakseni aivan joulukuun puolivällissä n. 13 pv.. kuukautiset kyllä heitellyt aina aivan tolkuttomasti

voimia sinulle,tuo on varmasti kauhea asia,kun ei voi olla varma kumpi se on. menkää jonnekin yksityiselle jotka pystyvät sanomaan varmasti viikot näin saisit mielenrauhan ja pystyisit tekemään päätöksen. toivon että se olisi sinun ja miehesi eikä sen joka sinulle teki väärin ! olethan tehnyt ilmoituksen siitä asiasta?

Mä en yleensä näin sanois, mutta... mun mielestäni haiskahtaa aika mauttomalta provolta. Mä en voi uskoa, että joku harrastaisi seksiä viikko raiskauksen jälkeen. Mutta jos näin on oikeasti tapahtunut, niin eipä sitä isyyttä ennen lapsen syntymää aleta selvittämään. Jos mä olisin sinä, tekisin abortin.

En oikein ymmärrä, eikä asia minulle kuulu, mutta... Miten olet voinut harrastaa seksiä noin pian raiskauksen jälkeen? Etkö ole halunnut kertoa miehellesi raiskauksesta ja siksi yrität olla kuin ennenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä en yleensä näin sanois, mutta... mun mielestäni haiskahtaa aika mauttomalta provolta. Mä en voi uskoa, että joku harrastaisi seksiä viikko raiskauksen jälkeen. Mutta jos näin on oikeasti tapahtunut, niin eipä sitä isyyttä ennen lapsen syntymää aleta selvittämään. Jos mä olisin sinä, tekisin abortin.

Täysin samaa mieltä oon

provolta haiskahtaa aika pahasti, olisit edes sanonut, että kävi "vahinko" tyttöjenillan jälkeen/aikana, niin olis huomattavasti uskottavampi. En mäkään usko, että a) ei olis saanut ns. katumuspilleriä raiskauksen jälkeen tai b ) harrastais seksiä viikko raiskauksen jälkeen, sen jälkeen on näet vähän toi seksuaalinen itsetunto ja halut hukassa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:

Täysin samaa mieltä oon

Voihan se olla niinkin, että on käynyt vieraissa ja on helpompi sanoa, että on raiskattu. Ei aina tarvitse lähteä huutelemaan sitä provoa. Mitäs sitten, jos olisikin provo. Kuuluu luontaisena osana nettikulttuuriin, ettei mikään ole sitä, miltä näyttää. Jos jatkuvasti pitää huudella sitä provoa, niin ehkei netti ole teidän paikka...

en asiasta ole kertonu miehelleni kuni vasta vasta muutamia päiviä sitten.. vieraissa en ole käynyt, enkä tullut siihen mielipiteitä hakemaan.. jos joku kokenut saman, niin voi ehkä tietää ettei siinä tilassa kehtaa kenelläkään asiasta kertoa ja ensimmäisenä ei ole mielessä apteekkiin juosta. abortti on käynyt mielessä, mutten tiedä pystynkö siihen ilman vastausta..

Yhteistyössä