R
rv 38 menossa
Vieras
Oma apu lienee paras apu, mut nyt olis kova tarve jonkinasteiselle hemmottelulle. La on 2 viikon ja 2 päivän päästä. Mies ei tee yhtään mitään kotona, makaa vaan tietokoneella ja muka hakee töitä (ollut jo hyvän tovin työttömänä). Minä hoidan yksi kaikki kotityöt ja myös maksan kaikki laskut. Alkaa vaan käydä vähitellen voimien päälle kun tuota mahaakin on jo melkoisesti. Hoidan siivoamiset, ruuanlaitot, kauppareissut, roskapussien viemiset jne.
Pari viikkoa sitten siirryin olkkarin sohvalle nukkumaan, kun en enää jaksanut käskeä kiukuttelevaa miestä siirtämään itsensä ja koneensa pois sängystä tai edes sammuttamaan se koneen yöksi. Itkettää, väsyttää ja nyt sitten puhkesi vielä herpeskin (yli vuoden tauon jälkeen). Alan olla todella finaalissa. Lepoa ei takuulla ole luvassa lapsen synnyttyä joten nyt alkaisi olla viimeiset hetket kerätä voimia ja kohottaa mielialaa.
Kuka hemmottelisi mua tai siis miten hemmottelisin itseäni?
Pari viikkoa sitten siirryin olkkarin sohvalle nukkumaan, kun en enää jaksanut käskeä kiukuttelevaa miestä siirtämään itsensä ja koneensa pois sängystä tai edes sammuttamaan se koneen yöksi. Itkettää, väsyttää ja nyt sitten puhkesi vielä herpeskin (yli vuoden tauon jälkeen). Alan olla todella finaalissa. Lepoa ei takuulla ole luvassa lapsen synnyttyä joten nyt alkaisi olla viimeiset hetket kerätä voimia ja kohottaa mielialaa.
Kuka hemmottelisi mua tai siis miten hemmottelisin itseäni?