Kuka haluu oman valentinen tänään?

  • Viestiketjun aloittaja make31/länsisuomenlääni
  • Ensimmäinen viesti
..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei lainkaan paha. Mutta sinuna en silti uskaltas noin vaan tarjoutua ties kenelle. Sua voi odottaa joku Frankenstain tai hullu psykopaatti myrkyllisine aamukahveineen. :p
Tai 150 kiloinen Reiska, joka tahtoo vähän nuorempaa pojua jalkojensa väliin..
 
make31/länsisuomenlääni
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja make31:
Laitan kuvan, jos sopii. Otettu polttareista niin asu on sen mukanen (sorry).

Nuo keltaset tuli kun piti sutata tuttujen naamat.
Ihan jees kuva. Miten musta näyttää kun tuolla taustalla olisi "valkotakkisia" :eek:
No ei ihan. Hehhehe.
Ja on omista polttareista kaksi vuotta sitten, kun joku kysyi.
 
vieras
Kuinka kauan Make sun erosta on aikaa? Mitäs jos sun eksvaimos sattuu olemaan täällä ja tunnistaa sut kun sä vonkaat pimpsaa? Eikö hävettäis?
Mikset hae seuraa baareista tai deittipalstoilta?
 
make31/länsisuomenlääni
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei lainkaan paha. Mutta sinuna en silti uskaltas noin vaan tarjoutua ties kenelle. Sua voi odottaa joku Frankenstain tai hullu psykopaatti myrkyllisine aamukahveineen. :p
En mä tänään lähde minnekään enää. Mutta jos kiinnostaa niin yv saa laittaa. En vaan tieä mistä nään lukea ne, kukaan ei ole kertonut.:(
Ei mua haittaa vaikka olisi hullukin vastassa, kunhan on nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei lainkaan paha. Mutta sinuna en silti uskaltas noin vaan tarjoutua ties kenelle. Sua voi odottaa joku Frankenstain tai hullu psykopaatti myrkyllisine aamukahveineen. :p
En mä tänään lähde minnekään enää. Mutta jos kiinnostaa niin yv saa laittaa. En vaan tieä mistä nään lukea ne, kukaan ei ole kertonut.:(
Ei mua haittaa vaikka olisi hullukin vastassa, kunhan on nainen.
:LOL: epätoivoa ilmassa...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei lainkaan paha. Mutta sinuna en silti uskaltas noin vaan tarjoutua ties kenelle. Sua voi odottaa joku Frankenstain tai hullu psykopaatti myrkyllisine aamukahveineen. :p
En mä tänään lähde minnekään enää. Mutta jos kiinnostaa niin yv saa laittaa. En vaan tieä mistä nään lukea ne, kukaan ei ole kertonut.:(
Ei mua haittaa vaikka olisi hullukin vastassa, kunhan on nainen.
:LOL: :LOL: Et sä voi saada yv:tä kun sulla ei oo omaa nimimerkkiä rekisteröitynä. Niiin ja mulla on jo mies.

Mä en uskaltas hullun luo mennä, ne on vaarallisia. :eek:
 
make31/länsisuomenlääni
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka kauan Make sun erosta on aikaa? Mitäs jos sun eksvaimos sattuu olemaan täällä ja tunnistaa sut kun sä vonkaat pimpsaa? Eikö hävettäis?
Mikset hae seuraa baareista tai deittipalstoilta?
Olen hakenut seuraa muualtakin, ja haenkin. Ajattelin kokeilla tätäkin kanavaa. Jos ex lukee tätä niin terveisiä vaan. On se täällä ainakin sillon käynyt kun oltiin yhessä.
Tänään baariin, kyllä sieltä varmaan piparia lohkee. Oisin vaan mielelläni lähtenyt muualle välillä vähän seikkailulle. :(=)
Ero astui voimaan n.kk sitten, mutta puol vuotta on asuttu erillään.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka kauan Make sun erosta on aikaa? Mitäs jos sun eksvaimos sattuu olemaan täällä ja tunnistaa sut kun sä vonkaat pimpsaa? Eikö hävettäis?
Mikset hae seuraa baareista tai deittipalstoilta?
Olen hakenut seuraa muualtakin, ja haenkin. Ajattelin kokeilla tätäkin kanavaa. Jos ex lukee tätä niin terveisiä vaan. On se täällä ainakin sillon käynyt kun oltiin yhessä.
Tänään baariin, kyllä sieltä varmaan piparia lohkee. Oisin vaan mielelläni lähtenyt muualle välillä vähän seikkailulle. :(=)
Ero astui voimaan n.kk sitten, mutta puol vuotta on asuttu erillään.
Niin että "kaikki käy". Hyvää mainosta!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja make31:
Laitan kuvan, jos sopii. Otettu polttareista niin asu on sen mukanen (sorry).

Nuo keltaset tuli kun piti sutata tuttujen naamat.
Ihan jees kuva. Miten musta näyttää kun tuolla taustalla olisi "valkotakkisia" :eek:
No ei ihan. Hehhehe.
Ja on omista polttareista kaksi vuotta sitten, kun joku kysyi.
No voih.... kui sun suhde silleen läsähti, että kaks vuotta sitten oli vasta polttarit... :( Höh..
 

Yhteistyössä