Kuka haluu oman valentinen tänään?

  • Viestiketjun aloittaja make31/länsisuomenlääni
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Mut makes on potentiaalii..
Lähtee jopa lääninsä rajojen ulkopuolelle, jos on ihan pakko, vie pikaseen vaik nakkarille, tai tuo rörtsyn (t) mukanaan, tuo mellanöölit mukana, ja kortutki. Kuka voi enää vastustaa???? :eek:
:kieh:
Näinpä, mä kanssa katsoin samaa :D

Oikea unelmienvävy, mitä muuta nainen kaipaakaan
 
make31
Ottakaa yhteyttä yv, tänään en ehkä enää ehdi (pitkälle ainakaan) mutta voin tulla muulloin mielelläni.
Nyt taidan lämmittää saunan kun jäi valjuksi tämä juttu. :(
 
make31/länsisuomenlääni
Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
yvellä harmaaseen joo :LOL:
joo tu mun seuraks juomaan siiderii..paitti ettei mulla ole ku kaks ja varmasti en anna yhtäkään :LOL:
Mulla on kyllä juomaa omasta takaa, toisin kyllä. Enkö laitakaan saunaa päälle?:)
 
make31
Voitteko sanoa mistä näen lukea yv:n. Oisi kiva katsoa teidän viestit!
Sauna meni päälle, enää en lähe mihinkään vaan korkkaan oluen. Mutta voimme tutustua viestein ja tavata joku muu päivä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Alkuperäinen kirjoittaja lakana:
yvellä harmaaseen joo :LOL:
joo tu mun seuraks juomaan siiderii..paitti ettei mulla ole ku kaks ja varmasti en anna yhtäkään :LOL:
Mulla on kyllä juomaa omasta takaa, toisin kyllä. Enkö laitakaan saunaa päälle?:)
elä mitään saunaa päälle,sauna vuoro alkaa 9..ai niin mut asutkin sie jossain hornassa :LOL:
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:
Alkuperäinen kirjoittaja make31/länsisuomenlääni:
Mistä mä näen kun saan sellasen? :huom:
Rekisteröidy niin voit laittaa ja saada privaa.
Oonko käsittänyt että täällä voi lähettää viestejä?
Heititpä pahan.. vähän hankala vastata, mutta kallistuisin kuitenkin aiempien viestiesi perusteella sen puoleen, että et ole käsittänyt.
 
Rukoilijasirkka
Ei lainkaan paha. Mutta sinuna en silti uskaltas noin vaan tarjoutua ties kenelle. Sua voi odottaa joku Frankenstain tai hullu psykopaatti myrkyllisine aamukahveineen. :p
 

Yhteistyössä