Kuka haluis tulla???=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Olis hiukan hommia ja millään en jaksais.. Eli; tapetin repimistä lasten huoneesta, koiran ulkoilutusta, kanakeiton tekemistä, siivoomista ja pesukoneen lokerikon hinkaamista. Ja nuo lapset varmaan kans haluis ulos, mutta mä olen ihan puhki poikki kasassa ja en jaksais mitää. :ashamed:

Onko naapurissa isompaa tyttöä? Meillä oli aamusta 4 tuntia lasten (2 ja 5v) kanssa ulkona, söivät, lukivat kirjoja. Vain kerran minua tarvittiin apuun kun pienempi itki. sain paljon rästihommia tehdyksi =)

Tänne vaan, mie voin jakaa hommat kaikille halukkaille ja sitten itse piiloutua peiton alle ihan vaan 5 min.. :whistle:

Jonsered, laita vaan sitä soppaa tulee, mä en jaksa edes broiskuja repii ja laittaa riisivihannesten kanssa kattilaan kiehumaan.

4-kerroksen väkeä; minne voin laittaa koiran jolkottaa ulkoilutusta varten??

Ku sais nuo lapset jonnekkin pois jaloista niin tuo tapetin repiminenkin olisi niin nopeaa, eikä kukaan huutaisi korvassa..

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
No sinne asti kun tuo pääsee, ni ei siun tarvii enää lähtee minnekkää, päästää vaan nukkumaan. :D

Laita junaan lemmikkivaunuun... päästään sitten juoksulenkille heti asemalta
:xmas:

Tarvii siis alkaa tutkimaan juna aikatauluja :whistle: Toivottavasti tuo isäntä ei pahasti hermostu, ku ilmotan et sen koira on junassa ja tampereelle menossa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Mä tuun tekee sun hommat jos sä tuut kasamaan meille meidän keittiön tuolit (6kpl ) ja sit kasaamaan olohuoneeseen tv-taso+hylly. :D

Jos niihin on ohjeet, teen. :D Voin vaikka maalat vaaleanpunaiseksi kaupanpäälle ku kalustemaalia jäi yli. :D

Mä tuun tekee sun hommat jos sä tuut kasamaan meille meidän keittiön tuolit (6kpl ) ja sit kasaamaan olohuoneeseen tv-taso+hylly. :D

Jos niihin on ohjeet, teen. :D Voin vaikka maalat vaaleanpunaiseksi kaupanpäälle ku kalustemaalia jäi yli. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:

Juu,ohjeet löytyy =) Mutta voit jättää sen vaaleenpunasen maalin kotio ;) Nää on valk/pähkinän värisiä. :wave:

No höh, mä olen niin ihastunut nyt tuohon pinkkiin, et aattelin oikein ulostautuu pinkissä paidassa koiruutta pissattaa. :D
Pinkkiin ihastumisen syy löytyy profiilista, olen niin ylpeä siitä. B)

Yhteistyössä