Kuka haluaisi synnyttämään?

• Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti
Minttu
:wave: voisin lähteä vaikka heti :D

Rv38+3. esikoinen syntyi 42+0, joten tuskin vielä tän vuoden puolella pääsen tositoimiin..

Jännittää kovasti kun ei tiedä milloin alkaa tapahtua; anoppi tulee sitten 70km päästä lapsenvahdiksi....

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mulla rv26 menossa ja mä olen ajatuksissani hypänny sen synnytyksen yli kokonaan, me vain tulla tupsahdetaan sitten kotiin vauvan kanssa. En aio synnyttää :saint: :xmas:
Kui?
Mä taas en halua enää olla raskaana.
Ensimmäinen synnytys oli niin hirveä kokemus etten pysty ajattelemaan edes että toisen kerran siihen joudun. :x

vieras
mulla on eka synnytys suht lähellä ja haluisin kyllä malttamattomana jo että vauva tulis mutta en odota synnytystä,pelottaa että miten se sattuu,no vielä on hetki aikaa kerätä rohkeutta nyt on rv 30+1 menossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on eka synnytys suht lähellä ja haluisin kyllä malttamattomana jo että vauva tulis mutta en odota synnytystä,pelottaa että miten se sattuu,no vielä on hetki aikaa kerätä rohkeutta nyt on rv 30+1 menossa.
Mä luotan siihen että pelot häviää loppuajasta niin, että sitä vain sitten haluaa sen vaavelin pihalle hinnalla millä hyvänsä =) Tsemppiä myös sinne =)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja 38+2:
Mä voisin lähteä kanssa, supparit kiusannut jo pitkään. nytkin tällä hetkellä odottelen vaan et josko ne muuttuis kunnolla kivuliaiksi.
Melkein samat viikot sitten kuin mulla :)

Onko sulla suppareita ollut jo säännöllisesti? Mulla on noita harkkareita ollut puolesta välistä jo. Ei mitään kovin kivuliaita saati säännöllisiä siis.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tuulis:
Mä voisin. rv 40+4.. Pitäs lähtee neuvolaan kokoarvioon. jospa sieltä laittasivat sitten äippäpolille..
Tekevätkö teillä neuvolassa kokoarvioita? Täällä vain ä-polilla, paremmat vehkeet.
Onko epäilyksiä isosta vauvasta? Mulla arvioitiin rv35 että olisi isompi tulossa kuin esikoinen (3,5kg).

Miau
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
:wave: voisin lähteä vaikka heti :D

Rv38+3. esikoinen syntyi 42+0, joten tuskin vielä tän vuoden puolella pääsen tositoimiin..

Jännittää kovasti kun ei tiedä milloin alkaa tapahtua; anoppi tulee sitten 70km päästä lapsenvahdiksi....
Minttu? Asutko missä?
T: Mau

38+2
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja 38+2:
Mä voisin lähteä kanssa, supparit kiusannut jo pitkään. nytkin tällä hetkellä odottelen vaan et josko ne muuttuis kunnolla kivuliaiksi.
Melkein samat viikot sitten kuin mulla :)

Onko sulla suppareita ollut jo säännöllisesti? Mulla on noita harkkareita ollut puolesta välistä jo. Ei mitään kovin kivuliaita saati säännöllisiä siis.
2 viikkoa epäsäännöllisesti, sit nyt alkanut paripäivää sitten kipeempinä ja säännöllisinä mut ei kumminkaan liian kipeinä, selkään jomottaa koko ajan mut ei toi haluu tulla näköjään ulos :( eilen jo lähti isompi poju äitin luo kun alkoi niin säännöllisesti 5 min välein tulemaan mut sit lopahti ja jatkui ja loppui ja jatkui ja loppui ja nyt on taas ja saa nähdä mitä näistä tulee jos tulee mitään

Sid
mä haluan kanssa synnyttämään! Olen rehellisesti sanottuna halunnut kovasti jo muutaman viikon lähteä synnyttämään. Mulla oli eilen laskettu aika ja nyt hermostuttaa ja pinna kireellä. Haluisin jo niin kovasti että pikkuinen syntyis! Kamala ajatus että vielä muutaman viikon odottaisi, ihan kuin tämä 40 viikkoa ei olisi jo tarpeeksi pitkä aika...

minäkin tahtoisin synnyttämään! tyttö on nyt 5½kk ja "ensijärkytyksen" jälkeen olisin tahtonut heti uudelleen synnyttämään... omalla kohdallani kaikki meni niin hyvin kuin voi mennä ja täytyy sanoa että olin varautunut paljon, paljon pahempaan :LOL:

Yhteistyössä