Kuka haluaa vielä lapsia ja milloin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä haluaisin toisen, mies ei (ehkä ikinä) joten joudun ehkä "tyytymään" tähän yhteenkin :) esikoinen on nyt 2v. haluaisin toisen ja niin että ikäeroa olisi 3-4 vuotta mutta jos mies ei mieltänsä muuta niin sitten ei. toisaalta aika haikeaa jos en enää lapsia saa....

konsteja miten miehelle saadaan vauvakuume? =D

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Heitän tähän lisäkysymksen.. =)

Minkä ikäisiä olette nyt / sitten kun mahdollisesti tuleva lapsi syntyisi?

Minä olen vasta täyttäny 26v, joten "suunnitelmieni" mukaan olis kolme lasta tehtynä 30 ikävuoteen mennessä.

Täytän helmikuussa 26. Oon ajatellut että 30v kun tulee täyteen, on lapset tehtyinä. Mut vuoden, pari voin joustaa jos sitten silt tuntuu. :)

mä haluan vielä joskus lapsen, tai lapsia. pakko ei ole saada, mut ainakin nyt tuntuu siltä et sylissä riittäis viel tilaa. ajakohtaa on vaikea edes arvioida kun ei sitä kumppania viereltä löydy. mut joskus.. tulevaisuudessa.

Yksi vielä haaveissa :wave: :heart:
Mutta ensin opinnot päätökseen, joten jos sen jälkeen heti tärppäisi niin isommat olisivat 10v, 8v ja 6v. Itse olisin hmmm... 36v :o Ikäihminen jo siis :whistle:

Meillä esikko in nyt 3v ja kupus täyttää pian 2v. Kolmas meille ainakin vielä yritetään saada, mutta odotellaan ainakin muutama vuosi. Ajatuksena siis olisi että kuopus olisi 5-6v ja esikoinen 7-8v kolmosen syntyessä. Katotaan nyt miten nämä asiat tästä etenee.. kotona kuitenkin vielä lasten kanssa ole ja töihin menossa välissä.

Nyt olen 26v eli kolmosen syntyessä kolmekymppinen.

Mulla on 1,8vuotias poika ja haluisin toisen...Pääsee eräät sitten kuittaileen kuinka en ollut välissä töissä jne :whistle: Olen siis 21 ja haaveissa ois iso perhe!! :) Vielä piti lisätä siis meinaan isolla perheellä 4--> :) 4 vois olla se minimi mut kattoo miten "Luoja" suo meille lapsia...Aikaa onneksi on..

Meillä on 2v6kk tyttö ja hetkenä minä hyvänsä odotellaan uutta poikavauvaa syntyväksi. Sen jälkeen meillä olisi tarkoituksena että mä saan opinnot loppuun (2v jäljellä) ja molemmat olisi töissä yms, ja sitten mietittäisi uudestaan, esim 10v sisällä, nyt mulla ikää 21, silloin vielä ehkä kolmenkympin alla tai just kolmekymppinen... Ja lisää saisi tulla 1-3 :heart: :) Jos Luoja suo :heart: niin siis ja vanhemmat lapset olisi sitten ala-asteiässä...

Alkuperäinen kirjoittaja annbell huomio tää on sulle:
jaa miksei onnistu
huomasin :D Koska rahasta on kaikki kinni ja niin paljon stressiä kun minulla on nykyään,en uskalla!Mutta oikeasti ennen toista lasta tai vielä raskauden aikanakin ajatelin että meille tulee suur perhe,olin varma ihanin kotiäiti,koti oli aina super siisti,ruokaa oli aina monta kerta päivässä,kaikki oli kuin unelmassa,mutta yhtäkkiä kaikki käntyi,noin,kun nyt :'(

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
jaa miksei onnistu
huomasin :D Koska rahasta on kaikki kinni ja niin paljon stressiä kun minulla on nykyään,en uskalla!Mutta oikeasti ennen toista lasta tai vielä raskauden aikanakin ajatelin että meille tulee suur perhe,olin varma ihanin kotiäiti,koti oli aina super siisti,ruokaa oli aina monta kerta päivässä,kaikki oli kuin unelmassa,mutta yhtäkkiä kaikki käntyi,noin,kun nyt :'(

just.minkä ikäsiä lapsia sulla nyt on.no mikä siis kääntyi ja miksi

Alkuperäinen kirjoittaja annabell huomio tää on sulle:
jaa miksei onnistu

molemmat ale 3v,mutta mitä käntyi en halua kertoa,kun monet jo muuten tietävät minusta niin liika,kaikenlaista EI kiva tapahtunut ,,,meillä molemilla on vieläkin stressi päällä,mutta toivotaan parasta

Alkuperäinen kirjoittaja annabell huomio tää on sulle:
jaa miksei onnistu

molemmat ale 3v,mutta mitä käntyi en halua kertoa,kun monet jo muuten tietävät minusta niin liika,kaikenlaista EI kiva tapahtunut ,,,meillä molemilla on vieläkin stressi päällä,mutta toivotaan parasta
ja sit varma täällä tietävät jo että mun lapsella oli leikaus ja nii mä en vieläkään tie vastausta tarkaan,kun peruttiin ajan (ei sovinut) :ashamed: nii...ja en vieläkään soitanut sinne kun pelkän jos kuulen joku hirveä vastaus

Minä haluan vielä kolmannen!!! Tytöt on nyt 3v ja 1v. Esikoinen oli jo ihan vauvana todella terhakka ja sen oloinen että tuli jo muutama kuukausi synnytyksen jälkeen olo että haluan toisen mahdollisimman pian. Kuopus on ihan erilainen, jotenkin järki sanoo että antaa hänen vielä hieman kasvaa ennen kuin yritetään kolmatta. Esikoinen oli vajaa 2v kun pienempi syntyi ja oli niin tomera ja omatoiminen että häntä ja vauvaa oli todella helppo hoitaa ja arki sujui alusta pitäen hyvin. Kuopus on jotenkin niin erilainen etten voisi kuvitellakaan hänen 2vuotiaana olevan yhtä omatoiminen. Toisaalta isommista olisi toisilleen seuraa, he jo nyt osaavat leikkiä nätisti keskenään, ja siten voisi olla helppoa vauvan kanssa.. Olen itse nyt 30v ja kyllä varmaan vuoden sisään sitä kolmatta yritetään vaikka mieli tekisi jo heti. On tullut jotenkin niin voimakas tunne tästä että ihan oikeasti haaveilultani välillä menee yöunetkin pipariksi. Mieskin haluaa vielä yhden mutta ei ihan heti ja säikähti jo kun yksi ilta aloin puhelemaan omista vauvahaaveista. Aiemmat raskaudet ovat alkaneet heti kun on ruettu yrittämään. Viikon päästä lähden taas työnantajaa välillä ilahduttamaan läsnäolollani. Tyttöjen välillä kerkesin olla peräti 10kk töissä..

Yhteistyössä