Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sanos muuta, sanoin joskus samaa että piti olla vanha akka mutta ei ollukkaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:Ja mua on huijattu, metsänpeitto antaa itsestään niin kypsän ja fiksun kuvan ja onkin oikeesti joku teini :O
tai miestä... ...pitäs kyl kokeilla kuin monelle menis läpi et saanu leipäveitsestä... harmi vaa et näkyy et siin on alla jotain.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:eiku mies huitas leipäveitsellä...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkaava KyborgiKarpalo:siinäpä on!
karhun kanssako olet tapellu
no ei oikeesti ku mulla on sisäänommeltu kännykkä, ei tarvii käsiä rasittaa (tai siltä se näyttää )
siinä on siis rytmihäiriötahdistin. (pitäskö tatuoida arven päälle vetoketju...?)
komee arpi, älä turhaan tatuoi päälle mitään. tulee enemmän uskottavuutta kun kerrot että laitoit karhua turpaan 6-0 :wave:
Palstalla on kerrottu, että näytän vanhalta :attn: Ja että minulla on tihrusilmät :attn: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sanos muuta, sanoin joskus samaa että piti olla vanha akka mutta ei ollukkaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:Ja mua on huijattu, metsänpeitto antaa itsestään niin kypsän ja fiksun kuvan ja onkin oikeesti joku teini :O
Ai juu, sithän se on niin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Palstalla on kerrottu, että näytän vanhalta :attn: Ja että minulla on tihrusilmät :attn: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sanos muuta, sanoin joskus samaa että piti olla vanha akka mutta ei ollukkaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:Ja mua on huijattu, metsänpeitto antaa itsestään niin kypsän ja fiksun kuvan ja onkin oikeesti joku teini :O
niimpä :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Pah:Kaikki on niin ihania... Nakisitte minka nakosena ma pyorin tuolla kylilla joka paiva...
Rumia TAI kotikunnossa, sanotaan otsikossa Eli ne ovat kotikuntoisia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Voi ei, järkytinkö sut oikein todella .Alkuperäinen kirjoittaja järkkyä:Turkilmas, on tuo todella kauhea, kaksoisleukakin ja sinua olen aina ihaillut. Olet ollut niin kaunis kuvissa.
Ihana kuva =)Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Rumia TAI kotikunnossa, sanotaan otsikossa Eli ne ovat kotikuntoisia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Loysin miehen koneelta kuvan joululta, kun meikitonna ja tukka rasvaisena tehdaan tyton kanssa pipareita. Eli normi kotikuntoa siis Ihanasti essukin pullotti tuossa eessa, kunnon tantta..mutta kivaa oli!
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/DSC00697.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no tuo on just se: "ootas ku päästään pihalle" - ilmeAlkuperäinen kirjoittaja päätön:. Tuo on vissiin se "jaaaahas kakarat" ilme..Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi herranen aika kun rupes naurattamaan ihan mielettömästi toi ilme on huippu!!!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Ihania kuvia . Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.
Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Muoks: anoppi onnistui kyllä samaisella reissulla ottamaan musta monta sangen epämairittelevaa kuvaa, tämä on silti yksi pahimmista
Kauniit kasvot, mut painoa hiukkasen liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Rumia TAI kotikunnossa, sanotaan otsikossa Eli ne ovat kotikuntoisia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Loysin miehen koneelta kuvan joululta, kun meikitonna ja tukka rasvaisena tehdaan tyton kanssa pipareita. Eli normi kotikuntoa siis Ihanasti essukin pullotti tuossa eessa, kunnon tantta..mutta kivaa oli!
Höpö höpö. Kaunis nainen ja ihana kuva!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauniit kasvot, mut painoa hiukkasen liikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Rumia TAI kotikunnossa, sanotaan otsikossa Eli ne ovat kotikuntoisia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Mitä hemmettiä, sähän oot kaunotar, ja tyttö on tosi ihana!Alkuperäinen kirjoittaja andu-:Ihana kuva =)Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Rumia TAI kotikunnossa, sanotaan otsikossa Eli ne ovat kotikuntoisia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Turpiinko sinua joku laittoi?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
siis ootko sä muka tossa?Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Anteeksi raflaava kuva.
Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Olenhan, et vaan näköjään tiedä kaikkea.Alkuperäinen kirjoittaja fdv:juu, mutta näissäpä pinoissa näkee kuka todella on sinut itsensä kanssa. pannaan oikeesti vähä huonompi otos. tai sit lode-kuva. ihmettelen ettei sirkka ole viel osallistunut..Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Se oli kyllä aika tyrkky kuva verratuna monen muun hauskoihin ja vähän aidompiin kuviin.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Aika kotikuoseissa mä tuossa kyllä olen. Valvonut viimeiset 15 tuntia suunnilleen tukka takussa. ts. en mä kyllä tuon näköisenä ihmisten ilmoilla yleensä liiku.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:osa on oikeasti hauskalla tavalla rumia, mutta sitten on muutama esim. Loden postaama kuva, joka on taas niin .. . tosi ruma kuva joo.
Eeei... kävi pikku accidentti.Alkuperäinen kirjoittaja torture:Turpiinko sinua joku laittoi?