Kuka EI pelkää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en todella pelkää, enkä muitakaan influenssoja. tää on ihan naurettavaa hysteriointia. enkä todella ota rokotuksia enkä rokotuta lapsiani turhilla rokotteilla.

en pelkää enkä ota rokotetta eikä lapseni sitä ota.

liikaa vaahdottu asiasta ja pakkohan suomessa on johonki ne rokotukset tökittävä kun niitä tilattiin.

nää on suuren luokan bisneksiä enkä katso niihin kuuluvani.

pistelköön ketkä haluaa tulla pistetyksi. mutta paniikkia tästä on turha ottaa.

Minä. En pelkää. Olisin saanut rokotteen jos oisin halunnut kun olen terveysalalla. En sitten ottanut. Uskon, että lähestulkoon samat oireet tulee sekä taudista että rokotteesta joten jätän väliin..

en niinkään pelkää mutta rokotteen annan lapsille ja itse myös otan heti kun vaan saa. se on tavallaan hyvä että moni ei ota jos vaikka nuo lapset saisivat aikasemmin mitä on suunniteltu =)

Mitä helkutin pelkäämistä siinä on? Sairastamalla se kai ohi menee. Huomattavasti enemmän pelkään kuolevani tuossa aamun työmatkaliikenteessä, kun ajelen opiskelijoiden luona pitkin maakuntia, korpiteitä myöten, milloin ruuhkassa, milloin liukkaassa.

Tai voihan sitä vaikka meteorinkappale pudota taivaalta pääkoppaan, jos asiat menee oikein paskan mallin mukaan.

Yhteistyössä