Kuka ei ole koskaan varastanut?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
:wave: :saint:

En ole varastanut enkä varasta! Mulla tulisi siitä tosi helposti huono omatunto ja se on muutenkin mielestäni todella tyhmää. Mulla ei ole ollut kovin pahaa murrosikää ja mua ei olisi kyllä edes painostuksesta saanut varastamaan, oli/on sen verran hyvä itsetunto (ymmärrän, että kaikilla ei ole). Mielestäni on pahempi varastaa yksityiseltä ihmiseltä kuin esim. kaupasta. Nyt, kun isästä tuli yrittäjä, ajattelen tosin sitä kaupasta varastamista myös siltä kannalta, että aina siinä joku jotain menettää, kun varastetaan :/
 
mie olen.
pienenä (alta kouluiän ) pölläsin naapurin pasilta lego-ukkelin kypärähatun.

toivottavasti sie pasi oot päässy menetyksestä ylitse. vaikket sie edes sitä ikinä huomannutkaan.
 

Yhteistyössä