:wave: :saint:
En ole varastanut enkä varasta! Mulla tulisi siitä tosi helposti huono omatunto ja se on muutenkin mielestäni todella tyhmää. Mulla ei ole ollut kovin pahaa murrosikää ja mua ei olisi kyllä edes painostuksesta saanut varastamaan, oli/on sen verran hyvä itsetunto (ymmärrän, että kaikilla ei ole). Mielestäni on pahempi varastaa yksityiseltä ihmiseltä kuin esim. kaupasta. Nyt, kun isästä tuli yrittäjä, ajattelen tosin sitä kaupasta varastamista myös siltä kannalta, että aina siinä joku jotain menettää, kun varastetaan :/
En ole varastanut enkä varasta! Mulla tulisi siitä tosi helposti huono omatunto ja se on muutenkin mielestäni todella tyhmää. Mulla ei ole ollut kovin pahaa murrosikää ja mua ei olisi kyllä edes painostuksesta saanut varastamaan, oli/on sen verran hyvä itsetunto (ymmärrän, että kaikilla ei ole). Mielestäni on pahempi varastaa yksityiseltä ihmiseltä kuin esim. kaupasta. Nyt, kun isästä tuli yrittäjä, ajattelen tosin sitä kaupasta varastamista myös siltä kannalta, että aina siinä joku jotain menettää, kun varastetaan :/