Meillä nou alkohol :wave: paitsi emme vielä tiedä mitä tehdään,etsimme vaan jotain kiva lapsille,pitäisikö mennä Naantaliin sielä ainakin paljon ravintoloita,missä saa syödä ja pitää ehkä hauska :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu::wave: olen lääkekuurilla.Mies juo varm.pari lonkeroo saunan jälk.Kotosalla ihan ollaan.Huomenna katsomaan tytärtä raisioon
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu::wave: olen lääkekuurilla.Mies juo varm.pari lonkeroo saunan jälk.Kotosalla ihan ollaan.Huomenna katsomaan tytärtä raisioon
Alkuperäinen kirjoittaja mariq:ei oteta.....ukolla töitä ja mulla pikku poika hoidettavana..huomenna vasta
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:nou nevör ever(tosin automaticly)...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu::wave: olen lääkekuurilla.Mies juo varm.pari lonkeroo saunan jälk.Kotosalla ihan ollaan.Huomenna katsomaan tytärtä raisioon
oletko Raisiossa huomenna?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:nou nevör ever(tosin automaticly)...
automatically kenellä tylsääniin siis pilkunnussimista kun ei oo muutakaan tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Ei kumpikaan....kaapis ois finlandiavodkaa, kossua, salmiakkikossuu ja viinejä, mutta ne on siellä ollu jo tovin ja ovat edelleen...ei ite juoda, hyvin hyvin harvoin kork.lasi viiniä tai siideri puokkiin=)