Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:ekan koneellisen pyykit kuivumassa, toinen koneellinen pyörii.
mies ja lapset saatettu töihin, keittiö siivottu aamupalaräjähdyksen jäljiltä.
kohta heitän petivaatteet partsille, tartun imuriin ja sit alan väsäämään nelisivuista esseetä aiheesta "Minä puhujana" :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa![]()
Mun tuli jo hiki ja rupesi väsyttämään, kun luin tekstiäs:ashamed: .
Munkin siis pitäis vähän siivota, kun ei oo viikkoon jaksanut...
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Täällä :wave: . Tiskipesukone pyörii, pian imuroin, vaihdan petivaatteet, laitan pesukoneen pyörimään ja sitten alan väsäämään sämpylätaikinaa![]()
et sä viitsis, viitsisitsä... tulla tännekki touhuumaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
Olis tarkoitus purkaa kaappi pois eteisestä. Maalata eteinen ja hakea sinne vähän uutta kalustetta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
Olis tarkoitus purkaa kaappi pois eteisestä. Maalata eteinen ja hakea sinne vähän uutta kalustetta![]()
mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...
*tahtoo vaan tehä remonttia*
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja koti-aasi:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Ajatustyö on jo aloitettu. :saint:
mun pitäis tapetoida, mut ens pitäis leipoo viikonlopun synttäreille...
*tahtoo vaan tehä remonttia*
Juu kyllä remontti aina kotityöt voittaa...![]()
Tarjoiluthan voi ostaa viime tipassa vaikka kaupastakin![]()