Kuka aloittaa maanantaina Go Fat Go - haasteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Itse olen mukana. :)
En löytänyt vielä ruokalistoja, ainoastaan edellisen haasteen. Onkohan ne samat nytkin?

Mitä tavoitteita teillä on, paljonko haluatte pudottaa painoa?

Minä :) olen laihduttanut 10kg tänä vuonna joista 2kg tullut takaisin ... Kaipaan pientä spurttia hommaan. Luulen että ruokavalio sama kuin ennenkin. Tavoitteena voisipa olla pöhön poistuminen kehosta ja -3,5kg ainakin.

[QUOTE="Repsu";23682975]Minä :) olen laihduttanut 10kg tänä vuonna joista 2kg tullut takaisin ... Kaipaan pientä spurttia hommaan. Luulen että ruokavalio sama kuin ennenkin. Tavoitteena voisipa olla pöhön poistuminen kehosta ja -3,5kg ainakin.[/QUOTE]

Mä olen pudottanut 4kg puolessa vuodessa. Nyt kaipaan uutta starttia ja uusia tuulia ruokavalioon jne. Tuntuu että junnaa vaan paikallaan. 3kg on itsellänikin alkutavoite. Meinaatko jatkaa vielä Litessä tuon jälkeen?

[QUOTE="alkup.";23682992]Mä olen pudottanut 4kg puolessa vuodessa. Nyt kaipaan uutta starttia ja uusia tuulia ruokavalioon jne. Tuntuu että junnaa vaan paikallaan. 3kg on itsellänikin alkutavoite. Meinaatko jatkaa vielä Litessä tuon jälkeen?[/QUOTE]

Lite ei ole minulle tuttu. Tiedätkö sinä siitä jotain? Millä tavalla eroaa tuosta GFG:stä? Hinta? En tiedä jatkanko.... Olen kyllä huomannut että "se joku" tuki mulla on oltava.

[QUOTE="alkup.";23683000]Mulla ei vaan ole keittiövaakaa... :/ Tuleekohan tästä mitään?[/QUOTE]

No ajatteles, säästät herkuista ja ruuista kahdessa viikossa sen verran että voit ostaa vaa'an.

[QUOTE="Repsu";23683127]Lite ei ole minulle tuttu. Tiedätkö sinä siitä jotain? Millä tavalla eroaa tuosta GFG:stä? Hinta? En tiedä jatkanko.... Olen kyllä huomannut että "se joku" tuki mulla on oltava.[/QUOTE]

Ei mulakaan ole tarkempaa tietoa siitä, 59€ tais olla hintaj a kestää heinäkuulle (?).

Vaa'an käyn ostamassa heti maanantai-aamuna, eipähän tyssää siihen tää homma! :)

[QUOTE="alkup.";23683185]Ei mulakaan ole tarkempaa tietoa siitä, 59€ tais olla hintaj a kestää heinäkuulle (?).

Vaa'an käyn ostamassa heti maanantai-aamuna, eipähän tyssää siihen tää homma! :)[/QUOTE]

Hyvä :) kyllä me onnistutaan! 2-3 pv aloituksesta varmaan tulee karsee ketutus mutta se menee ohi.

[QUOTE="Repsu";23683282]Hyvä :) kyllä me onnistutaan! 2-3 pv aloituksesta varmaan tulee karsee ketutus mutta se menee ohi.[/QUOTE]

Niinpä! :) Jostain luinkin, että kolmas päivä on vaikein. Täytyy muista se, ja painaa vaan sisulla eteenpäin.

Yhteistyössä