Kuivausrumpu, te kellä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostoksille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jaa, en osaa nyt mitään merkkiä mainostaa mutta yks ominaisuus olis kiva.. En tiedä onko olemassa semmosia rumpuja, jotka välillä vaihtaa pyörimissuuntaa, mutta se olis kyllä hyvä ominaisuus! Jos rumpu pyörii vaan yhteen suuntaan niin erityisesti parisängyn lakanat ja tuplapussilakanat keriytyvät kivasti itsensä ympäri ja lopulta rummussa pyörii pintakuiva nyytti, jonka sisällä on kaikki muut pyykit.. Märkinä. Muuten oon ollu tosi tyytyväinen meidän rumpuun, kuivaa tulee ja esim. rypistymisenesto-ohjelmat on tosi käteviä kun ei omisteta silitysrautaa :kieh: :xmas: ..

Valmiita ohjelmia (voit valita halutun kuivuusasteen, kaappikuiva, silityskuiva jne, rumpu pyörittää oikean aja huomioiden pyykin kosteuden)
Mahdollisuus säätää myös itse kuivausaika
villaohjelma
ajastin

minä ottaisin sellasen missä on se näyttö joka näyttää kuivausajan jne (sehän ku ainaki meitin siemens koneessa vaihtelee pyykin kosteuden ym mukaan, eiköhän kaikissa muissakin malleissa), tietää et kauanko saa kuivaa pyykkiä vielä ootella jos on vaikka lähdössä johonkin.

heh mä sain faijalta ilmasiks kuivausrummun ja kerran olen sillä kokeillu kuivattaa. nyt se on tuola vessassa. kaipa sitä nyt talvella vois taas kokeilla kun se on kun takka/patteri joka lämmittää koko asunnon..

heh mä sain faijalta ilmasiks kuivausrummun ja kerran olen sillä kokeillu kuivattaa. nyt se on tuola vessassa. kaipa sitä nyt talvella vois taas kokeilla kun se on kun takka/patteri joka lämmittää koko asunnon..

kuivaaja on tosi kiva! teho kannattaa tarkistaa että kauan menee yhden koneellisen kuivauksessa ja sitte saako miten huollettua, meillä yks osa hajos ni maksoi 100e ku korjaaja kävi kotona sen uusimassa. ja se minne vesi menee, meillä kerää vedet laatikkoon ja se on tosi kätevä

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
kuivaaja on tosi kiva! teho kannattaa tarkistaa että kauan menee yhden koneellisen kuivauksessa ja sitte saako miten huollettua, meillä yks osa hajos ni maksoi 100e ku korjaaja kävi kotona sen uusimassa. ja se minne vesi menee, meillä kerää vedet laatikkoon ja se on tosi kätevä

liitäpä suoraan viemäriin se poistovesi, sitten se vasta kätevä on! ei tarvii tyhjentää koskaan!
ainoa huono puoli on, että on kallis käyttää, vie paljon sähköä, ei ne vaatteet liikaa kulu, pöly ja nukat lähtee, allergiselle hyvä juttu.