Kuivausrumpu ei lämpene?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskin kannattaa korjata. Eikä ainakaan pyytää korjaajaa kotiin.

Onko sinulla kokemusta?

Pesukone ollaan kerran korjautettu, kun meni hiilet tjsp. se ei ainakaan maksanut kuin n. 50? ajattelin, että tuleekohan rummun korjaaminen paljonkin kalliimmaksi.

Itse korjauttanut neljä kertaa saman ikäisen samanmerkkisen kuivausrummun,kerran meni hihna poikki ja rumpu ei pyörinyt.
Loput kerrat on lukkolaite rikkoutunut ja iana menee sen 50 kun haetaan osat ja mies itse korjaa.
Enää en korjauta että seuraavan kerran kun jostainpäin hajoaa ostan uuden.
On se silti hintansa tienannut,käytössä joka päivä ainakin kolmen koneellisen verran.

Alkuperäinen kirjoittaja soita korjaajalle ja pyydä hinta-arvio:
Itse korjauttanut neljä kertaa saman ikäisen samanmerkkisen kuivausrummun,kerran meni hihna poikki ja rumpu ei pyörinyt.
Loput kerrat on lukkolaite rikkoutunut ja iana menee sen 50 kun haetaan osat ja mies itse korjaa.
Enää en korjauta että seuraavan kerran kun jostainpäin hajoaa ostan uuden.
On se silti hintansa tienannut,käytössä joka päivä ainakin kolmen koneellisen verran.

Joo, pitäisi varmaan, minä vain inhoan soittaa vieraille :ashamed: Netistä ei edes löytynyt valmiiksi numeroa, vaan ensin pitää soittaa Whirlpoolille, että saa heiltä paikallisen korjaajan tiedot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuulostaa siltä että siellä on vastus pimeänä. Ei välttämättä kovin kallis korjaus.

Näin minäkin uskoisin, että vastus on vain rikki :) Ihan periaatteesta tapaan korjauttaa kaikki vanhat koneet, mieluummin kuin vaihdan uusiin. Meidän entinen pesukonekin pesi reippaasti pyykkejä 30 vuoden ajan ja tarvitsi huoltoa vain muutaman kerran :)

Meillä olil joskus kuivari, joka lakkasi kuumenemasta, siellä oli sellanen ylukuumenemissuoja. Hiukan sitä ylälevyä piti nostaa, ja painaa nappi alas, ja taas kuumeni. Näin siis joutui tekemään usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Lila:
Meillä olil joskus kuivari, joka lakkasi kuumenemasta, siellä oli sellanen ylukuumenemissuoja. Hiukan sitä ylälevyä piti nostaa, ja painaa nappi alas, ja taas kuumeni. Näin siis joutui tekemään usein.

Kiitti vinkistä, koitan tarkistaa, josko meidänkin laitteessa on tuollainen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Juu, katso vaikka ohjekirjasta mainitaanko siellä ylikuumeninssuojasta mitään,voi olla eri paikoissa eri koneissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Juu, katso vaikka ohjekirjasta mainitaanko siellä ylikuumeninssuojasta mitään,voi olla eri paikoissa eri koneissa.

Ei ollut kirjassa mittään, enkä löytänyt koneestakaan mitään tuollaista, vaikka tutkin :( Noh, soittelen pian huoltoon, kunhan se aukeaa.

Yhteistyössä