kuivat silmät & piilarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rillipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu merkistä mikä sopii. Mulla ei ole silmät mitenkään älyttömän kuivat, mutta oon huomannu että eri merkkiset kuivattaa silmää enemmän. Mulla on ainakin yksi merkki joka sopii. Käytän apteekista ostettavia silmätippoja ihan niittenkin piilareitten kanssa jotka sopii mulle, koska käytän niitä kuitenkin niin monta tuntia putkeen.

No en mä ainakaan pystynyt käyttämään. Vaikka oli kertislinssejä niin parin tunnin käytön jälkeen oli aina pakko otta pois, ei vaan pystynyt pitämään. Ja oon myös sitä mieltä että rillit on ihan jees, nykyään on niin kivoja kehyksiäkin. Eri asia tietenkin jos rillit on tiellä.

kokeileppas kostutustippoja. Niitä löydät joko optikkoliikkeestä tai apteekista. Niin ja kertispiilarit tietty sellasille joilla on kuivat silmät eli käyttö harvemmin ja lyhyen aikaa kerralla. Toki jos oikein äryttävät silmiä ja silmän pinta menee rikki käytöstä niin sit ei kannata käyttää ollenkaan.
Ja muistat tietty kontrollit ja sovitukset optikolla :)

Joo, mulla on kertakäyttölinssejä ja kosteutustippoja. Pidän piilareita vaan erityistilanteissa esim jossain juhlissa. Silti ne piilarit on illan jälkeen niin kiinni silmässä, että sattuu. Mietinpä vaan, että voiko se verkkokalvo vahingoittua tai jopa revetä?

Yhteistyössä