kuivat jalat

mitä suosittelisitte kun pojan jalat on ihan kuivat ja punaisia läikkiä tulee ja menee. monia rasvoja on kokeiltu mutta ei ne vie ongelmaa kokonaan pois. pahimissa kohdissa on käytetty kuuriluontoisesti kortisonia joka auttaakin mutta tulee taas pian takaisin kun käyttö lopetetaan. onko muilla samanlaisia ongelmia. mikä avuksi? muualla kuivuutta ei esiinny.
 
Meilä on myös pojalla samantyylisiä läiskiä sekä jaloissa että kävivarsissa. Meiilä kaikkein parhaiten on auttanut apteekista saatava Essex-voide. Tehoaa myös itselläni näin pakkasten aikaan paleltuneisiin kämmenselkiin!
 
Amaryllis
*Kylpyveteen/suihkusaippuaksi Ceridalin- tai Eucerinin kylpyöljy tai suihkugeeli (apteekista)

*Rasvaksi Ceridal Lipogel

*Sisällä mahdollisuuksien mukaan paljainsäärin, että iho saa hengittää eikä haudu vaatteiden alla.

*Jos on vielä vaippaiässä, niin käytä pepunpesuun välillä kosteuspyyhkeitä etteivät jalat kastu alvariinsa.

 
käkikello
Mä olen tapellut moisen ongelman kanssa vuosia.Itselläni ja pojalla on atooppinen ihottuma ja kaikki apteekin rasvat olen suurinpiirtein plärännyt läpi ja tulos on ollut vain pieni aikainen. Nyt löysin todella halvan ja riittoisan kehäkukkavoiteen, joka on saanut ihomme taas hyväksi eikä pitkään aikaan kuivuus ole vaivannut. Taisin ostaa voiteen parilla eurolla Tarjoustalosta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 09:54 pikkumyy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2006 klo 09:58 halinalle kirjoitti:
meillä pojalla paha atoopinen ihottuma ja mistään muusta rasvasta ei ole ollut apua kuin amwayn myymä body series vartalovoide.
mistä tuota rasvaa saa? onko apteekkituote?
ei ole apteekkituote.saa vain amwayn jälleen myyjältä.
 

Yhteistyössä