Ä
äiti
Vieras
Kuinka monta vuotta kuitit pitää säästää verotusta varten? Muistanko väärin, jos sanon että oli 6 v. Ja siis ihan normi kuluttaja, ei mistään yrityksestä ole kyse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verotusta varten? Ei yhtään, miksi pitäisi? Joku voi säästää maksettuja laskuja vuosia, mutta nykyäänhän nekin näkyy nettipankissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verotusta varten? Ei yhtään, miksi pitäisi? Joku voi säästää maksettuja laskuja vuosia, mutta nykyäänhän nekin näkyy nettipankissa![]()
Ja jos maksaa verkkopankissa niin ei se mikään kuitti ole, vai kuka sen siinä kuittaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verotusta varten? Ei yhtään, miksi pitäisi? Joku voi säästää maksettuja laskuja vuosia, mutta nykyäänhän nekin näkyy nettipankissa![]()
Ja jos maksaa verkkopankissa niin ei se mikään kuitti ole, vai kuka sen siinä kuittaa?![]()
Tyhmä! Kyllä mulla ainakin maksetut laskut näkyy nettipankissa ja voin niistä tulostaa kuitin!
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verotusta varten? Ei yhtään, miksi pitäisi? Joku voi säästää maksettuja laskuja vuosia, mutta nykyäänhän nekin näkyy nettipankissa![]()
Tyhmä! Kyllä mulla ainakin maksetut laskut näkyy nettipankissa ja voin niistä tulostaa kuitin!
Kannattaa huomioida tositteiden säilyvyys jos vaihtaa pankkia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verotusta varten? Ei yhtään, miksi pitäisi? Joku voi säästää maksettuja laskuja vuosia, mutta nykyäänhän nekin näkyy nettipankissa![]()
Tarkoitat mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verotusta varten? Ei yhtään, miksi pitäisi? Joku voi säästää maksettuja laskuja vuosia, mutta nykyäänhän nekin näkyy nettipankissa![]()
Tarkoitat mitä?
Kannattaa siis varmistaa vanhasta pankista että maksukuitit säilyy vaikka asiakkuus loppuu, ei ne siirry uuteen pankkiin. Tai sitten vaan tulostaa tarvittavat paperit.