Kuis kauan jaksasitte olla ilman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rupee rasittaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen kerran elänyt parisuhteessa missä seksiä oli hirveän vähän ja lopulta ei lainkaan.Lopetin suhteen kun seksitauko oli kestänyt 9kk.Eikä ikinä enää seksitöntä suhdetta.

mulle tekee tiukkaa viikkokin ilman(tai siis ennenku tapasin nykyisen miehen olin 3v täysin ilman, ku vieraat ei kiinnostanu), mutta näin parisuhteessa, mulle kyllä kelpasi vaikka joka päivä :D vaik tietty nyt kun on raskaana ja yksi lapsi ennestään niin nyt alkaa huomaa että joskus on vaan liian väsynyt, mutta haluja löytyy silti. mut joo mä ymmärrän sen tunteen ku tuntuu ettei toinen halua, kyllä on varsinkin raskaana ollessa sietämätöntä jos tulee torjutuksi :( että mäkin jätin aloitteen teot kokonaan pois kun 80% kerroista mut torjuttiin. vittumaista! kyllä mä käsitän että jos joskus ei jaksa, en mäkään ihan aina mutta sitä en käsitä jos suurimman osan ajasta/ehdotus kerroista ei kelpaa!!!

Ilman on oltukin, kun raskaus aikana oli kiellettyä - siis jos on syy, miks pitäis olla ilman niin pitkäänkin. Mutta kyllä mä haluan ja tartten säännöllisesti ja jos en saisi, miettisin todella miks -onko kenties mies käynyt muualla??

itse oon ollu suhteessa, jossa ei ollu seksiä viimeiseen kahteen vuoteen (mies ei halunnu ja myöhemmin en halunnu enää minäkää ko. miehen kanssa). suunnilleen ne samat kaksi vuotta harkitsin eroa, mutta koska takana oli monta vuotta seurustelua ja itse olin vielä kovin nuori, ei rohkeus riittänyt kovin pikaisiin päätöksiin. kunnes tuli vihdoin vastaan mies, jota en voinu vastustaa, sitte oli pakko todeta miehelle, että suhteemme taitaa olla lopussa.

jos et pysty miehesi kanssa asiasta puhumaan, niin mielestäni teillä ei tulevaisuutta yhdessä ole.

seksitön parisuhde saattaa toimia silloin, kun asiasta pystytään puhumaan ja tilanne miellyttää molempia. jos toinen kokee jatkuvasti jäävänsä ilman, niin ei se kyllä tasapainoiselta suhteelta kuullosta.