Kuis kauan jaksasitte olla ilman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rupee rasittaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rupee rasittaan

Vieras
seksiä parisuhteessa meinaan? Tässä tuntee ittensä aivan hylkiöksi, kun enpä ole miehelleni tai siis avokilleni kelvannut vuoteen ja kuukauteen... Onks ketään samanmoista vai olenko ainoa tällanen, jota maa päällään kantaa? Itte en ole ikinä voinu aloitetta tehdä näissä asioissa, aina tulee pakit, mut nyt ei mies ole todella näin pitkään aikaan ees vihjannukaan koko asiasta. Lapsia meillä on, mut mitä ootte mieltä, et kuin kauan tilannetta kattelen vai lähetäänkö tässä eri teille? Kohta tai ei kohta, vaan nyt on sellaset fiilikset, et pomppaisin kyl sänkyyn heti ekan miehenpuoliskon kans, joka vaan sattuis mut huolimaan. Ainakin siis melkein, heh..

Eikai sitä yhessä olla pelkän seksin vuoksi. ...me ainakaan... Ja itse oon se puolisko, jota ei huvita... Synnytyksestä muutama kuukaus aikaa ja jotenki halut ihan tipotiessään. Toki joskus ollaan koitettu, mut nyt jotenki tuntuu, et pärjäisin kyllä aivan hyvin ilmankin. :) Ja silti rakastan miestäni enemmän kuin koskaan ketään, enkä koskaan halua erota!! Meillä ainaki on maailman paras avioliitto, vaikkei seksiä harrastetakaan nykyään paljo koskaan. minun takia.

Viikon jälkeen huomaan jo hermoissakin, että pitkä aika mennyt. Synnytysten jälkeen on varsinaisessa yhdynnässä ollut se 6 viikkoa taukoa, mutta voihan seksiä harrastaa muutenkin.
Pitkä aika parisuhteessa olla ilman seksiä. Itse alkaisin kyllä selvittämään syytä, jotain siellä taustalla on oltava.

Nähtäväksi jää, meneekö meilläkin tiet erilleen, ei tää enää normaalilta tunnu. En ois ikinä kuvitellu tällasessa selibaatti-liitossa eläväni, mut näin nyt vaan on. Tympeää.

Eikös tuo tilanne vaadi puhumista? Jos ette keskenänne saa puhuttua niin tuo seksinpuute on kyllä pienempi ongelma suhteessanne.

Koitapa vaikka hankkiutua kumppanisi kanssa parisuhdeterapiaan.

2kk alkaa olla maksimi. parin viikonkin jälkeen huomaa että kummasti unet ja ajatukset muuttuu eroottissävytteisiksi jo ihan tiedostamatta jos ei tositoimiin ole päässyt :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja lillukanvarsi:
Eikös tuo tilanne vaadi puhumista? Jos ette keskenänne saa puhuttua niin tuo seksinpuute on kyllä pienempi ongelma suhteessanne.

Koitapa vaikka hankkiutua kumppanisi kanssa parisuhdeterapiaan.

Joo, näinhän se varmasti on, et ongelmat on jossain ihan muualla alun pitäen. Ei puhuta, ei. Eikä ratkaisua näy. Terapiaan ei sais miestä pakottamallakaan. Pattitilanne.

Ehkä kuukauden tauko voisi mennä. Ex-miehen kanssa oli seksiä ehkä kerran puolessa vuodessa. Kyllä se otti päähän ja itsetunto oli kovilla. Myöhemmin kyllä selvisi että purki niitä paineitaan muihin naisiin. Nyt uuden miehen kanssa ja kyllä säännöllinen seksielämä on ihanaa.

Pari kuukautta olikin taukoa, loppuraskaus+synnytyksen jälkeen. Mut normaalitilanteessa max. pari viikkoo. Tietysti jos joku hyvä syy, että toinen ei kykene niin sit kauemmin. Mut ilman mitään pätevää syytä, en tuommoseen ryhtyis :xmas: