Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

Meillä myös suurperhe. Ja kuten nimimerkkikin kertoo, lapsia on nyt 6 :) Kaksi poikaa, neljä tyttöä. Minä olen sitä mieltä, että nyt on perhe valmis, mies sen sijaan puhuu jo seuraavasta. Hassua sinänsä, että joskus tilanne on ollut ihan toisin päin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma Muu:
Meillä on 8 lasta+masuvauva (la 10/09). 5 poikaa, 3 tyttöä. Esikoinen täyttää tässä kk 10v ja nuorin on juuri täyttänyt 1vee. Miehen kanssa aikonaan päätettiin että 10 tehdään, jos onnistuu =)
Terkkuja sinulle Mamma Muu. =) Täälläkin 8 lasta , 5 poikaa ja 3 tyttöä. Ikäjakauma 12-2v.Masuvauvalla lask.aika tässä kuussa.
Elikkäs aika samanlaiset kuviot meillä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja harsosiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma Muu:
Meillä on 8 lasta+masuvauva (la 10/09). 5 poikaa, 3 tyttöä. Esikoinen täyttää tässä kk 10v ja nuorin on juuri täyttänyt 1vee. Miehen kanssa aikonaan päätettiin että 10 tehdään, jos onnistuu =)
Terkkuja sinulle Mamma Muu. =) Täälläkin 8 lasta , 5 poikaa ja 3 tyttöä. Ikäjakauma 12-2v.Masuvauvalla lask.aika tässä kuussa.
Elikkäs aika samanlaiset kuviot meillä :hug:
Samoin...terkkuja sinullekin ja onnea tulevaan synnytykseen. Tiedätkö jo kumpi on tulossa. Mä povailen meille tyttöä, mutta saas nähdä ;)
 
heippa vaan teille kaikille!
meillä uusperhe ja lapsia 7.
5 lasta asuu meillä ja he ovat kaikki minun synnyttämiä :)
Miehen 2 lasta asuu äitinsä luona.
Haaveissa aina välillä se 6 lapsi,mutta se on nyt vain haave,ainakin vielä...
Hienoa että täällä perheitä joissa useampi lapsi!
 
:wave: Kasipallo! Hauska juttu, että jakauma on sama ;) Meille on syntymässä tässä lähipäivinä 9. ja taitaa olla neiti-ihminen. Luin erästä tutkimusta, että "vanhemmille" naisille syntyy herkemmin tyttöjä. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että mäkin muka oon vanhenemassa :LOL:

Me ollaan muutettu Helsingistä maalle 4 vuotta sitten. Välillä kaipaan kovasti takaisin sinne vilinään ja huiskeeseen, vaikka on täällä maallakin omat jujunsa ja lapsilla kivaa temmeltää.

Jos kaipaat kirjoittelukaveria niin laita yksäriä...niin voidaan vaihtaa s-postiosoitteita.

Mamma Muu..kohta 9. lapsen äityli
 

Yhteistyössä