Kuinkas moni muistaa Leopold lohikäärmeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi ettei netisä löydy juuri mitään aiheesta damn..

"Olenko mä kala, vai olenko mä kärmes? Se on kova pala, kun savuttaa mut tulta löydy ei...
Tsau tsau tsapelli, eihän tässä trapellii, meitsi onkin molempii, mä olen Lohikäärme Leopold! "

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harmi ettei netisä löydy juuri mitään aiheesta damn..

"Olenko mä kala, vai olenko mä kärmes? Se on kova pala, kun savuttaa mut tulta löydy ei...
Tsau tsau tsapelli, eihän tässä trapellii, meitsi onkin molempii, mä olen Lohikäärme Leopold! "

meillä on yx videoki tallessa :D

Olen joskus nuorempana nähny ja saanu kakskin osaa; ihan vanhoja videotallenteita molemmat. On ne kai jossain leffaläjissä vieläkin. Ihan kivoja mut täysin lastenhömppä-,laulu ym. leikkijuttuja ne on. Se Leopold on itse kyllä omalla tavallaan paras; ihanan höpsö, kömpelö toikkaroija joka sekä laulaa ja iloitsee että suorastaan itkee (ainakin kerran) yksinäisyyttään. Ja se puhe..! välillä siitä saa selvää, välillä ei. Se toisinaan urheilee, käy koulua, puuhailee omiaan ja näyttelee välillä kahdessakin "roolissa." Ne piirretyt siinä väleissä ovat kyllä myös ihan ok. ja muutamaan otteeseen on suorastaan naurettu ihan kippurassakin jossain kohdissa mutta vaan nuorempana.

Moi.
Jos jollain ois videolla leopold lohikäärmettä ja olisi mahdollisuus laittaa koneelle niitä (joko dvd'n kautta tai videokaapparilla) niin olen yrittänyt löytää tuon kys. lastenohjelman tunnaria ja olisi tosi kivaa jos jollain olisi lähettää se minulle sähköpostilla tai voisi ladata vaikka youtubeen tai vastaavaa.

Yhteistyössä