Kuinkahan sitä värjäyttäis hiuksensa?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mulla on tänään parturi ja hiukset värjätään. Punaiset niistä haluan, mutta en tasaisen värisiä. Että jotain muutakin väriä niihin sais laittaa, mutta mitä ja millä tavalla...

Hiuksia varmaankini leikataan vain sen verran, että huonot saadaan pois, mutta toisaalta joku eri malli vois olla kiva. Mutta olen kyllä vähän laiska laittamaan hiuksia ja haluan kasvattaa niistä pidemmät.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
No mut punainen ja vihreä sopis hyvin jouluun :D

b026.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vihreä on vähän turhan keväinen vielä. Käviskö joulunpunainen kultaisilla raidoilla?

Tuo olis kyllä yks vaihtoehto, mutta voishan se vihreä olla sellainen jouluun sopiva tummanvihreä. Keväällä sitten sellainen neonvihreä. Mikähän sopis kesään...

Tummemman punaisella suurinosa ja raikkaampia raitoja, punaisia nääki sit muualle. Kun en o nähny sinuu vaikeeta kuvitella, mut jotain tommosta. Tai jos oikeen paat haisemaan niin kolmannella värillä, mikä ei ole punainen korostas sitä punasuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Tummemman punaisella suurinosa ja raikkaampia raitoja, punaisia nääki sit muualle. Kun en o nähny sinuu vaikeeta kuvitella, mut jotain tommosta. Tai jos oikeen paat haisemaan niin kolmannella värillä, mikä ei ole punainen korostas sitä punasuutta.

No vähän olen ajatellut, että kahta eri punaista vois kyllä laittaa. Blondit raidat olis kivoja, mutta hirvittää kuinka kovaa hiukset kärsii. Mun hiukset ei oikein kestä blondausta, ainakaan jos itse tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:

No vähän olen ajatellut, että kahta eri punaista vois kyllä laittaa. Blondit raidat olis kivoja, mutta hirvittää kuinka kovaa hiukset kärsii. Mun hiukset ei oikein kestä blondausta, ainakaan jos itse tekee.
tuo blondaus, ainaskii jos on valmiiks tumma- tai punainenpohja, on hankalaa saada siistiks vaaleaks. Rasittaa hiuksia. Noitten värisävyjen valitseminenkin riippuu paljon sun pohjaväristä, siis mikä niissä nyt on.

Yhteistyössä