E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Eikä joku näköjään tajunnut sitä, että myös aikuisilla on erilaisia kävelyvauhteja. Mä en ole koskaan ollut mikään älyttömän nopea kävelijä ( aivan turha aukoa päätään painosta, en ole ollut nopea kävelemään laihempanakaan ) Kyllä mun vauhtia varmaan hidastaa rattaiden työntäminen ja se, että matkalla on ylämäki eikä kaikki tiet todellakaan ole aurattuna kuuden aikaan aamulla.
Alkuperäinen kirjoittaja enpä jaksa kirjautua:pulkalla ei kyllä muuten tee mitään hiekoitetuilla kävelyteillä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Mutta kun ei jaksa, niin ei jaksa. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Osta auto tai älä vie tarhaan-
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:ei jaksa herätä yhtään aikaisemmin, eikä jaksa pulkkaa vetää, eikä jaksa pyörän kyydissä taluttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:ei jaksa herätä yhtään aikaisemmin, eikä jaksa pulkkaa vetää, eikä jaksa pyörän kyydissä taluttaa?
Talvisin herään muutenkin jo viiden aikaan jos pitää kahdeksaksi kouluun. Kyllä jaksan pulkkaa vetää, mutta kyllä mun mielestä rattaat on kätevämmät kuin pulkka. Koitappa itse taluttaa pyörää auraamattomalla tiellä, kun kyydissä on vajaa 20kg lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:ei jaksa herätä yhtään aikaisemmin, eikä jaksa pulkkaa vetää, eikä jaksa pyörän kyydissä taluttaa?
Talvisin herään muutenkin jo viiden aikaan jos pitää kahdeksaksi kouluun. Kyllä jaksan pulkkaa vetää, mutta kyllä mun mielestä rattaat on kätevämmät kuin pulkka. Koitappa itse taluttaa pyörää auraamattomalla tiellä, kun kyydissä on vajaa 20kg lapsi.
No olisiko se sitten ihan kamalaa herätä 04:40 ja kävellä lapsen kanssa puolitoista kilsaa?
Ei 4-5 v lapsi VOI olla niin hidas että matkaan menisi tuntikausia. Eikä 15-20 minsaa tunnu yöunissa ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Mutta kun sulle ei tunnu kelpaavan mikään mitä ehdotetaan. Työnnä sitten rattaissa äläkä valita. Ja kyllä minä olen omaani kuskannut vaikka millä vempeleillä aikoinani kun olin autottomana yyhoona...
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:No älä mene töihin ollenkaan,mä luulin ensin että kyse on kilometreistä,mut eihän toi ole matka eikä mikään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No mulle se tekee tiukkaa jo nousta viiden aikaanm, mä yritän aamuja lyhentää mahdollisimman paljon. Enkä mä ole missään vaiheessa sanonut, että lapsella menisi kävellä tuntikausia, vai olenko väittänyt?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta onko noloa kuljettaa tuon ikäistä rattaissa...?
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:siis onko sulla miten pitkä matka sieltä hoitopaikasta kouluun?meinaan vaan,jos lähdette 6.00 kotoa ja koulu alkaa 8.00..meneeks toi 2 tuntia niihin matkoihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Mutta onko noloa kuljettaa tuon ikäistä rattaissa...? Mutta voihan olla ettei sitä lunta tule pitkäksi aikaa ja saan pitkään kulkea pyörällä, likka itsekin voi pyöräillä.
no sittenAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:siis onko sulla miten pitkä matka sieltä hoitopaikasta kouluun?meinaan vaan,jos lähdette 6.00 kotoa ja koulu alkaa 8.00..meneeks toi 2 tuntia niihin matkoihin![]()
Koulu on 30km päässä, linkka lähtee klo:7 jos menen kahdeksaksi kouluun. Opiskelupaikkakunnalla olen n. 20 vaille 8.