Kuinkahan paljon persujen kannattajissa on uusnatseja?

Selvennys:
-persut virallisesti ei ole äärioikeistopuolue.
-tavallinen maahanmuuttokriittisyys ei ole uusnatsismia. Uusnatsismi on vihan ja valkoisen rodun ylivallan aate - tavalliselle nationalistille ja isänmaalliselle on kulttuuri (mulle uskonto+kulttuuri) kaikki kaikessa, ei rotu.

Olen mm-kriittinen konservatiivi ja mieluusti palauttaisin Suomen arvokysymyksissä 80-luvulle, mutta viime vaaleissa en ole äänestänyt persuja.

Persut ovat nimittäin arvoitus. Ok joka puolueessa on siipi vasemmalle tai oikealle, mutta uusnatsismiin ei saisi kellään puolueella olla siipeä. (Vastaavasti äärivasemmistosiipeäkään ei saisi olla)


....Veikkaan että persujen kannattajista 1/5 on äärioikeistoa. Tämä vain mun mutuarvio, ei perustu mihinkään tietoon.
 
vierailija
Minä olen perussuomalaisia äänestänyt vuodesta 2011 (välillä vähän itseäni pakottaen) ja olen äärioikeistolainen. En kuitenkaan todennäköisesti äänestä puoluetta enää kun se kurjistaa vain tavallista suomalaista kansaa ja antaa vähemmistöjen porskuttaa. Veikkaan, että isänmaalliset radikalisoituvat entisestään hallituksen toimettomuuden johdosta. Hallitus on täysin voimaton massiivisen suomalaisiin kohdistuvan rasismin ja orjuutuksen edessä.
 
Minä olen perussuomalaisia äänestänyt vuodesta 2011 (välillä vähän itseäni pakottaen) ja olen äärioikeistolainen. En kuitenkaan todennäköisesti äänestä puoluetta enää kun se kurjistaa vain tavallista suomalaista kansaa ja antaa vähemmistöjen porskuttaa. Veikkaan, että isänmaalliset radikalisoituvat entisestään hallituksen toimettomuuden johdosta. Hallitus on täysin voimaton massiivisen suomalaisiin kohdistuvan rasismin ja orjuutuksen edessä.
Kiitos rehellisyydestäsi eli tunnustat olevasi äärioikeistolainen. :)

Ymmärrän että hallituksen toimettomuus ärsyttää - mutta he ovat liberaalin Kokoomuksen kainalossa, ja Kokoomus vie, persut vikisee.

Mutta radikalisoituminen on silti väärin aatteessa kuin aatteessa. Mä sanoin tuolla toisessa ketjussa, että jos emme halua väkivaltaisia kuumakalleja Suomeen, niin pitää silti varoa, ettei suomalaiset ala toimia mamujen tavoin ja muutu heidän kaltaisikseen.

Eikä kaikki isänmaallisetkaan ole hyvin ahkeria, mustikkakeitto rinnuksilla hiihtäviä rehellisiä kunnon kansalaisia, vaan huppari päässä vedetään kaljaa ja katsotaan pokea...
 
Viimeksi muokattu:
En tunne perussuomalaista, joka ei olisi natsi. Sellaista polttouunia-läpällä porukkaa se on.
No mä tunnen montakin ihan rauhallista persuäänestäjää. Ei kaikkien juuret ole jossain sinimustissa, vaan persut ovat voittaneet äänestäjiä esim.Kepulta, jossa on aika tasaista porukkaa.

Mutta kieltämättä sellainen "suhteesi äärioikeistolaisuuteen" -gallup olis hauska tehdä persuja äänestäneiden joukossa, koska mä veikkaan että osa on pinnan alla kytevää nasseilua, joka pulpahtaa pintaan välillä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Selvennys:
-persut virallisesti ei ole äärioikeistopuolue.
-tavallinen maahanmuuttokriittisyys ei ole uusnatsismia. Uusnatsismi on vihan ja valkoisen rodun ylivallan aate - tavalliselle nationalistille ja isänmaalliselle on kulttuuri (mulle uskonto+kulttuuri) kaikki kaikessa, ei rotu.

Olen mm-kriittinen konservatiivi ja mieluusti palauttaisin Suomen arvokysymyksissä 80-luvulle, mutta viime vaaleissa en ole äänestänyt persuja.

Persut ovat nimittäin arvoitus. Ok joka puolueessa on siipi vasemmalle tai oikealle, mutta uusnatsismiin ei saisi kellään puolueella olla siipeä. (Vastaavasti äärivasemmistosiipeäkään ei saisi olla)


....Veikkaan että persujen kannattajista 1/5 on äärioikeistoa. Tämä vain mun mutuarvio, ei perustu mihinkään tietoon.
Määrittele äärioikeisto.
 
vierailija
Minä olen perussuomalaisia äänestänyt vuodesta 2011 (välillä vähän itseäni pakottaen) ja olen äärioikeistolainen. En kuitenkaan todennäköisesti äänestä puoluetta enää kun se kurjistaa vain tavallista suomalaista kansaa ja antaa vähemmistöjen porskuttaa. Veikkaan, että isänmaalliset radikalisoituvat entisestään hallituksen toimettomuuden johdosta. Hallitus on täysin voimaton massiivisen suomalaisiin kohdistuvan rasismin ja orjuutuksen edessä.
Näinhän se menee, ja kätevästi sinimustilta vietiin puoluestatus johon persujen ja kriittisempien vihreiden ääniä olisi valunut.
 
vierailija
Selvennys:
-persut virallisesti ei ole äärioikeistopuolue.
-tavallinen maahanmuuttokriittisyys ei ole uusnatsismia. Uusnatsismi on vihan ja valkoisen rodun ylivallan aate - tavalliselle nationalistille ja isänmaalliselle on kulttuuri (mulle uskonto+kulttuuri) kaikki kaikessa, ei rotu.

Olen mm-kriittinen konservatiivi ja mieluusti palauttaisin Suomen arvokysymyksissä 80-luvulle, mutta viime vaaleissa en ole äänestänyt persuja.

Persut ovat nimittäin arvoitus. Ok joka puolueessa on siipi vasemmalle tai oikealle, mutta uusnatsismiin ei saisi kellään puolueella olla siipeä. (Vastaavasti äärivasemmistosiipeäkään ei saisi olla)


....Veikkaan että persujen kannattajista 1/5 on äärioikeistoa. Tämä vain mun mutuarvio, ei perustu mihinkään tietoon.
Kylläpä sinä jaksat persuja puolustaa.
 
  • Vau!
Reactions: Echo
vierailija
Pohjoismainen vastarintaliike on uusnasseja, persut ei sitä virallisesti ole.

Kuten kaikki mamut eivät ole raiscaajia.
Kuten kaikki rippipapit eivät ole kännääviä lähmäkkeitä.
Persut ovat olleet niiden kanssa tekemisissä. Sittemmin on yritetty siistiä mielikuvaa puolueesta, koska on ollut pakko, mutta monilta se ei ole onnistunut, kun heidän somekirjoitteluaan seuraa.
 
Tässä on yksi kannanotto: persut ja ruotsidemokraatit eivät halua Unkaria samaan poppooseen ECR:ssä.

Mutta, jossain poppoossa on persujen EU:ssa oltava, yksin ei voi olla. ECR on se Ukraina-mielisempi ja edes vähän fiksumpi. Ei persut voi leijua yksin.
Purra sanoo, että "pitää miettiä rakenteita miten Unkarin kans pystyy olemaan samassa."

 
vierailija
Perussuomalaiset olivat menossa liittoon puolan natsien, italian fasistiveljien ja orbanin unkarin kanssa.

Sitten Persuille tuli ongelma, kun läpi meni ainoastaan henkilö, jota kaikki natsit vihaa
 
vierailija
Nyt en muista. Millä tavalla vietiin? Siis kiellettiinkö sellaisen puolueen perustaminen vai eikö siihen ollut tarpeeks kannatusta?

(Ja jos joku tyhmempi ei tajua, niin EN ole kiinnostunut sinimustista, kunhan kyselen)
Sinimustat oli pienpuolue, samoin kuin kommunistinen puolue, eläinoikeuspuolue jne. Mutta niiltä vietiin puoluestatus ennen eurovaaleja vedoten jotenkin vedätyksen, että oli muutettu joku kohta jotta oli päässyt puoluerekisteriin mutta sitten muutettu takaisin linjauksiin.
 

Yhteistyössä