kuinkahan pahaks tää mun vainoharhani tästä mahataudista menee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
alkaa jo kyllästyttää itseänikin :ashamed:
kirjotin eilen vai toissapäivänä sitä, et mun vanhemmat ja sisko on oksennustaudissa ja oltiin niiden seurassa sunnuntaina.
mä pelkään vatsatautia ihan sairaasti ja viime yönkin valvoin melkein kokonaan odottaen et koska se huono olo iskee :ashamed:
en vaan saanu nukuttua kun pelkäsin et herään mahakipuun tai siihen et oksettaa.
äsken sitten tuli sellanen huonon olo aalto, et hetken kuvotti ihan sikana, mut sekin meni ohi ja nyt on koko ajan muka huono olo ja muka oksettaa..
en oo saanu mitää alas tänään kun pelkään sit oksentavani, et ei ihme senkään takia jos on vähän heikko olo :ashamed:
tää on jo ihan naurettavaa ja typerää, mut mä en voi tälle mitään :ashamed:

moni on mulle sanonu et se tauti olis tullu jo jos olis tullakseen, mutta en vaan voi uskoo sitä.. :ashamed: oon siitä sunnuntaista asti kiskonu gefilusmehuja (vaikka eihän se sit enää auta jos on jo tarttunu..) mut silti ja nyt saan alas vaan suolakeksejä kun kuvottaa... huono olo kuitenkin kummasti häviää kun saa jotain muuta ajateltavaa. mä vihaan tätä!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muistaakseni itämisaika on pari vuorokautta, että tuskin sulle sitä enää tulee! Koita kehittää itsellesi joku rentoutuskeino ja yritä ajatella jotain muuta ja yritä ajatella loogisesti. Tiedän kyllä että hankalaa... :( Mulla fobia ollu joskus melko pahanakin... Mihinkään ei voinu käsin koskea kodin ulkopuolella. Tupakat piti kääntää askissa toisin päin, etten koske käsin filtteriin, en voinut käydä ulkona syömässä ym ym. Haittasi jokapäiväistä elämää paljon! Nyt vähän parempi...

Kuulostaa NIIIIIN tutulta. Olen ihan samanlainen. Joskus en pysty lähtemään edes kouluun/töihin kun on "mukamas" niin paha olla ja olen ihan varma, että nyt tuli vatsastauti vaikka ei mitään ole.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
ihanaa kun on kohtalotovereita :hug:

Mä oon vielä pahempi kuin sä tuon hysterian suhteen :ashamed: :hug:

mä oon vielä pahempi, aatelkaa minkälainen oli kun kavereilla alkoi lapissa kahtena vuotena peräkkäin yrjötauti, oli jo lentoja melkeen ostamassa takasin etelään, kaikki vuoron perään laattaili ja minä paniikissa en syönyt , juonut saati koskenut mihinkää, käsidesiä läträsin koko viikon, kunnes viimesenä päivänä itellä alkoi, onneksi vaan alatauti, olen lapsesta asti pelännyt oksennustautia, tiedä sitten miksi? Noo mulla on lääkitys masennuksen takia, ja sen myötä paniikki ja noi luulo olotilat huonosta olosta on hävinnyt, joten lääkitys auttoi =)

tsemppiä kohtalotovereille, kiva tietää ettei ole ainut "hullu"