mulle tulee jo hiki tollasen ajattelustakinAlkuperäinen kirjoittaja höppä:Meillä nukkuu ajoittain 80cm sängyssä äiti, lapset 5v ja 2v, turvalaita on eli ei pelkoa et reunimmainen tippuu, hieman on kyl ahdasta...
tossa voi muuten olla perää!Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Me ollaan miehen kaa huomattu, että mitä kauemminyhessä on sitä leveemmän sängyn perhe tarttee.
Sillon alku aikoina piisas mainiosti 80 cm levee sänky yhteiseski yösijaksi. Kotiin kuitenkin hommattiin 120 cm levee. ja kun poika synty hommattiin 160 cm levee. Seuraavan synnyttyä tartteis varmaan päivitellä sängyn kokoa taas ja hommata vaikka yks normi leveä 80 cm sänky tohon sivuvaunuks et koko perhe mahtuu ja silti uskon että minut ahdistettaisi pieneen tilaan jossa hädintuskin saan kylkeäni käännettyä.
Loputtoman leveä...Alkuperäinen kirjoittaja endie:ku ei tää 180 leveekään tunnu riittävän!
kokoajan on pojan kantapää mun kyljes, pää mun tyynyl tai peppu kainalos tai hiukset naamalla.
mut silti ei henno tota poiskaan viedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä haaveilen edelleen huoneesta jonka lattia on sänkyä...sais olla ihan reilun kokone huone, missä on paljon pehmeitä tyynyjä ja peittoja ja kaikki sais nukkua missä vaan. Ja luultavasti sillonkin poika nukkuis kiinni minussa :snotty: :heart:
Miksi lapsen pitäisi nukkua omassa sängyssä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Miksei lapsi nuku omassa sängyssä??
Jos on yhteinen sänky?Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Miksei lapsi nuku omassa sängyssä??
Teillä on varmaan myös yhteinen hammasharja? Sama lautanen ja yhteiset aterimet? Käytte kimpassa vessassa? Yhdessäoloa ja läheisyyttä maksimissaan. Yhteisöllisyys. Lapsellasi ei tule ikinä olemaan omaa tilaa, omaa rauhaa, yksityisyyttä, kaikki on yhteistä, kaikkeen pääsee jokainen perheenjäsen.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miksi lapsen pitäisi nukkua omassa sängyssä? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:Miksei lapsi nuku omassa sängyssä??