Kuinkahan kauan kakka on ollut vaipassa, kun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Pylly on palanut ihan tulipunaiseksi, reidessä sisäpuolella iso n. 5cm halkaisijaltaan kakan polttama läntti. Kakka oli ehtinyt jo kuivua ja oli jopa vähän vaikea pestä pois tämän takia.
Veikkauksia? :D

Tai siis oli pari sellaista ihan pientä kuivaa länttiä, jotka piti suurinpiirtein kynnellä rapsuttaa irti. 2h ehdittiin olla kotona ennen kuin tuon huomasin, ei todellakaan siinä ajassa vielä ehdi mennä noin pahaksi

Ei mitään, mulla huvittaa se että kysyn tätä keskustelupalstalla :D

Lapsi on vauvasta asti ollut sellainen, että alkaa heti kärtyämään kun on kakka housussa. En ole ikinä koskaan nähnyt noin pahasti palanutta pyllyä, siksi kyselen..

että lapsi ilmeisesti ollut jollain hoidossa ja sinä sitte olet huomannut,että kakka housussa lapsella. Nyt mietit,että kuinka kauan se on jo ollut siellä.

Mulla on niin tarkka hajuaisti, että haistan kyllä heti kun joku on kakannut, ikinä en ole siis noin kuivaa kakkaa/pahasti palanutta pyllyä nähnyt. Lapsi alkoi huutaa melkein heti kotiin tullessa syöttötuolissa istuessa. Pistin kaikki väsymyksen piikkiin, ehtivät sitten leikkiäkin ihan rauhassa yms ja tosiaan melkein se pari tuntia ehdittiin kotona olla ennen kuin tajusin että on kakka housussa. Vaippoja kokeilin kyllä kotiin tullessa etteivät ole kovin märkiä niin en sillä heti vaihtanut :(

Ja tajusin vasta kun olin kakan pessyt, että syöttötuolissakin itki siksi kun pylly oli kipeä :(

Riippuu suoraan sanottuna paskasta ja lapsen ihosta
ihosta. Esim jos lapsi on syönyt tomaattia, voi puolikin tuntia riittää polttamaan ihon. Mutta joo, kyllä se parissa tunnissa rikki menee vaikka maitokakasta.

[QUOTE="a.p";30063570]Pese hyvä ihminen ne hiekat pillusta että olo helpottuu! En syytä ketään mistään, mutta kyllä se kakka on jo kotiintullessa ehtinyt jonkin aikaa olla housussa[/QUOTE]

Eipä tässä sun jutussa mitään hauskaa ole joten...

AP,puhut itsesi pussiin.. "Mulla on niin tarkka hajuaisti,että.." "2h ehdittiin olla kotona ennen kun tajusin.."

Meiän tytöllä saattaa peppu palaa jo alle puolessa tunnissa,etenkin jos on syöny jotain "vahvaa" - tomaattia,kiiviä tai mausteisempaa ruokaa. Aina kakka ei myöskään haise kovin vahvasti,tästä syystä yleensä kurkistan vaippaan jos lapsi on ollu hoidossa vieraammalla eikä ole kakannut aiemmin päivän aikana.

Riippuu vähän. Meidän vauvalla vähän vatsa sekaisin ja pylly paloi vaikka vaipan vaihtoi heti kakan jälkeen. Normaaalisti saa kakka olla pidempäänkin ilman ongelmia.

Yhteistyössä