E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .....:tuo ole ihan norm.luovutusikä? näin olen luullut....
Alkuperäinen kirjoittaja .....:tuo ole ihan norm.luovutusikä? näin olen luullut....
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No kaikki ei varmaan edes tiedä että kissojen luovutusikä on vasta 12vko kun se koirilla on 7-8vko.
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Valitettavan yleistä.. apulan sivuillakin näkee monia ilmotuksia jossa halutaan eroon vasta 7 viikon ikäsistä pennuista. Pistää suorastaan v*tuttaan sellaset ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kyllä mun mielestä kaikkien kissaa harkitsevien pitäis tietää että luovutusikä on 12 vkoa, sitähän toitotetaan joka paikassa. Eri asia osaako tavan talliainen erottaa minkä ikäinen pentu on kyseessä, jos omistaja väittää olevan luovutusikäinen.
Alkuperäinen kirjoittaja sdfgjh:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kyllä mun mielestä kaikkien kissaa harkitsevien pitäis tietää että luovutusikä on 12 vkoa, sitähän toitotetaan joka paikassa. Eri asia osaako tavan talliainen erottaa minkä ikäinen pentu on kyseessä, jos omistaja väittää olevan luovutusikäinen.
Tiedän erään joka otti 8 viikkoisen pennun. Haki pois ja pelasti navetasta. Emäntä uhkasi lopettaa jos ei hae jo nuorempana. Siihen ei kuitenkaan suostunut, mutta 8 viikon ikään tullessa soitti, että lopettaa eläimen, jos ei haeta pois. Ja jostain syystä minulle tuli kyllä mieleen, että eläinlääkärinpakeille tuskin olisi mennyt. Minua ketuttaa tuollaiset typerät ihmiset, jotka eivät voi leikata niitä katteja, vaan antaa poikia ja sitten päästää viattomat pennut päiviltä!
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja sdfgjh:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kyllä mun mielestä kaikkien kissaa harkitsevien pitäis tietää että luovutusikä on 12 vkoa, sitähän toitotetaan joka paikassa. Eri asia osaako tavan talliainen erottaa minkä ikäinen pentu on kyseessä, jos omistaja väittää olevan luovutusikäinen.
Tiedän erään joka otti 8 viikkoisen pennun. Haki pois ja pelasti navetasta. Emäntä uhkasi lopettaa jos ei hae jo nuorempana. Siihen ei kuitenkaan suostunut, mutta 8 viikon ikään tullessa soitti, että lopettaa eläimen, jos ei haeta pois. Ja jostain syystä minulle tuli kyllä mieleen, että eläinlääkärinpakeille tuskin olisi mennyt. Minua ketuttaa tuollaiset typerät ihmiset, jotka eivät voi leikata niitä katteja, vaan antaa poikia ja sitten päästää viattomat pennut päiviltä!
Ymmärrän tuollaisessa tapauksessa että ottaa alle luovutusikäisen pennun tietoisesti. Niille pennuille vain SAATTAA tulla kaikenlaista häiriökäytöstä, jos liian nuorena emosta vierotetaan. Meilläkin tälläinen kissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No kaikki ei varmaan edes tiedä että kissojen luovutusikä on vasta 12vko kun se koirilla on 7-8vko.
Alkuperäinen kirjoittaja jotku ei vain tajua:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja sdfgjh:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kyllä mun mielestä kaikkien kissaa harkitsevien pitäis tietää että luovutusikä on 12 vkoa, sitähän toitotetaan joka paikassa. Eri asia osaako tavan talliainen erottaa minkä ikäinen pentu on kyseessä, jos omistaja väittää olevan luovutusikäinen.
Ymmärrän tuollaisessa tapauksessa että ottaa alle luovutusikäisen pennun tietoisesti. Niille pennuille vain SAATTAA tulla kaikenlaista häiriökäytöstä, jos liian nuorena emosta vierotetaan. Meilläkin tälläinen kissa.
eikä se tee ihan hyvää sille emollekkaan....
Alkuperäinen kirjoittaja fasdfgasd:Alkuperäinen kirjoittaja jotku ei vain tajua:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja sdfgjh:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kyllä mun mielestä kaikkien kissaa harkitsevien pitäis tietää että luovutusikä on 12 vkoa, sitähän toitotetaan joka paikassa. Eri asia osaako tavan talliainen erottaa minkä ikäinen pentu on kyseessä, jos omistaja väittää olevan luovutusikäinen.
eikä se tee ihan hyvää sille emollekkaan....
Tämä on tiedossa ja tiedostettu asia. Yritin vain sanoa, että asenteissa on korjaamista monissa päissä, ei vain niissä jotka niitä kissoja ottavat. Koko "kissabisnes" on täynnä epäkohtia. Kissalla on kumma asema suomalaisten lemmikkinä.