[QUOTE="höh";27179380]Ei nyt yleistä, mutta kyllähän sitä tapahtui. Itsekkin olin 14v kun löysin tuon mieheni, joka oli silloin 21v. Olemme edelleen onnelisesti yhdessä
Mutta minä olinkin ikäistäni kypsempi. Jotkut (äiti sanoi, että kateelliset) yrittivät kaikin keinoin tehdä minusta lastensuojeilmoitusta ja muuta mukavaa, mutta kun ei näyttöä löytynyt ja vanhemmille se oli ok.
Nyt katson kauhulla kun yläasteikäiset hengaa paljon vanhempien kanssa
en vaan voi tietää, miten hyvin niillä synkkaa..
Odotan kauhulla sitä päivää kun meidän likat alkaa tuomaan niitä uroksia kotio.. Pystynkö olemaan yhtä neutraali kuin äitini oli aikoinaan vai vienkö samantien saunan taakse
[/QUOTE]
Oletko sä miettinyt että miksi sun vanhemmille se oli ok?
Musta toi kuulostaa ällöttävältä, olkoonkin että olette yhä yhdessä. Itse toivoisin että omat lapset odottaisivat aikuisten juttujen kanssa mahdollisimman pitkään, eikä se taatusti onnistu jos seurustellaan aikuisen miehen kanssa.
Seksin alaikäraja on 16v ja sen alle on aina seksuaalista hyväksikäyttöä. Mahtaa isäntäs olla ylpeä itsestään.
Mitähän ihmettä sun äitis päässä on liikkunut jos on uskonut että muut muka kateuttaan yrittivät saada lastensuojelun puuttumaan tuohon.