Kuinka yleinen posliini on nykyään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippyli42
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippyli42

Vieras
Hei! Itse olen 42v nainen, ja olen ajellut posliiniksi jo yli 10 vuotta. Haluaisin muittein äippöjen mielipiteitä siitä, onko posliini kovinkin yleinen nykyään, onko teillä itsellä posliini, ja jos on niin miksi. Itselläni on ainakin henkilökohtaisen mukavuuden ja esteettisyyden takia posliini.

Eipä ole kovin yleistä, teinit saattaa nylkeä vieläkin pikkupoikien iloksi. Jotain äiti suhde riippuvuutta ilmeisesti ja haluavat taas tuntea itswensä pikkulapseksi.

[QUOTE="Johis";29332322]Etkö tahdo näyttää kauniilta aikuiselta naiselta jolla olisi häpykarvat?[/QUOTE]
Ehkä hän haluaa näyttää kauniilta aikuiselta naiselta, jolla ei ole häpykarvoja.

• Tykkää
Reactions: LIEN
Joillekin tuntuu olevan tämä tärkeä asia :D . Ei ole. Kyllä edes jonkin verran karvaa täytyy olla että ilkeän esim. mennä uimahalliin. Nykyään (itseasiassa mieheni toiveesta) isompi tupsu kun aiemmin.

[QUOTE="happy";29332341]Joillekin tuntuu olevan tämä tärkeä asia :D . Ei ole. Kyllä edes jonkin verran karvaa täytyy olla että ilkeän esim. mennä uimahalliin. Nykyään (itseasiassa mieheni toiveesta) isompi tupsu kun aiemmin.[/QUOTE]

Outoa että hävettää jos ei ole karvoja. Ei kai sitä ny kukaan tuomitse.

ei jumalauta... pitäkää nyt vihdoikin "aikuiset" ihmiset oma alapäänne sellaisena kuin itse haluatte ja jättäkää muiden nivusnurmikot rauhaan. vaikka joku sinne rastoja laittaisi niin ei pitäisi olla palaverin paikka.

Posliinin osuus on noin 15 - 20 prosenttia.

Kyllä uimahalleissa käy enempi lapsia. Joten on se osuus suurempi. Sanoisin, että yli 20 prosenttia on siinä iässä, ettei vielä karvat kasva. Ja sitten ne puberteettiin juuri edenneet tytöt tuntuu hieman karsastavan uimahallia... Ymmärrän kyllä, ei sitä itsekkään tullut uimahallissa paljoa käytyä 12-14-vuotiaana. Sitten kun alkoi olla uuden kropan kanssa enempi sinut niin aloin taas käymään.

Mikä tää ehdoton jako oikein on?

Tykkään olla karvaton, mutta en aina jaksa. Välillä on sentin sänki, välillä kunnon karvoitus ja sitten taas sheivaan kaiken pois.

Mies tykkäisi eniten posliinista, jossa on edessä vauhtiraita. Sitä en saa ikinä aikaiseksi, kun aloitan sheivaamisen edestä keskeltä vanhasta tottumuksesta ja siinähän se menee ekana. Niitä karvoja irtoaa muuten suuhun kun suuseksiä harrastaa. Monta kertaa olen kakonut munan ja kurkun välistä irtokarvaa irti ja naista nuollessa menee sieraimiinkin karvaa kutittelemaan.

Kun en sheivaa, ne karvat tulee pikkuhousujen elastisen kankaan läpi yksittäin ja se nipistää, kun liikahtaa ja karva on kankaan välissä. Lisäksi karvoja irtoilee sinne housuihin. Kun tupsusta nykäisee, aina jää karva pari sormiin. Kammatako ne pitäisi päivittäin?

Kuukautisten aikana on kivempi huuhtaista sileä iho, kuin hinkata karvoja puhtaaksi verestä. Karvoihin tarttuu myös hiki ja eritteet, puhtaanapito vaatii erilaista panostusta.

Sitten on vielä se esteettinen puoli, peräreikä on nätimpi karvattomana ja häpyhuuletkin suloisempi ilmestys ilman kihartuvaa tummaa reunusta.

Jää joku naiselta näyttäminen toiseksi.

Mies tykkäisi eniten posliinista, jossa on edessä vauhtiraita. Sitä en saa ikinä aikaiseksi, kun aloitan sheivaamisen edestä keskeltä vanhasta tottumuksesta ja siinähän se menee ekana. Niitä karvoja irtoaa muuten suuhun kun suuseksiä harrastaa. Monta kertaa olen kakonut munan ja kurkun välistä irtokarvaa irti ja naista nuollessa menee sieraimiinkin karvaa kutittelemaan.

Kun en sheivaa, ne karvat tulee pikkuhousujen elastisen kankaan läpi yksittäin ja se nipistää, kun liikahtaa ja karva on kankaan välissä. Lisäksi karvoja irtoilee sinne housuihin. Kun tupsusta nykäisee, aina jää karva pari sormiin. Kammatako ne pitäisi päivittäin?

Kuukautisten aikana on kivempi huuhtaista sileä iho, kuin hinkata karvoja puhtaaksi verestä. Karvoihin tarttuu myös hiki ja eritteet, puhtaanapito vaatii erilaista panostusta.

Sitten on vielä se esteettinen puoli, peräreikä on nätimpi karvattomana ja häpyhuuletkin suloisempi ilmestys ilman kihartuvaa tummaa reunusta.

Jää joku naiselta näyttäminen toiseksi.

Kumma juttu mutta mun mies sano ettei koskaan ole ollut ongelmaa pillun karvoista. Päinvastoin ne kuuluvat asiaan. Munista ja pilluista irtoaa karvoja koska ne uusiutuvat. Oliko se jotain 6vko kun ne elävät.

Sullekin vaan tiedoksi, että karvoitus ei todellakaan tule läpi housuista kun se on ns. normaalimitassa. Karva menee kiehkuraksi kun se on tarpeeksi pitkä ja silloin se muodostaa suojaavan ilmavuuden alapäähän. Ei todellakaan ole tarkoitettu, että pillu makaisi päin housuja. Sitä varten on pillukarvoitus. Se todellakin lisää alapään hygienisyyttä!

Ja esteettisyydestä, kyllä naisen karvakolmio vaan on kiihottava näky siinä missä rinnatkin!

[QUOTE="Äippyli";29332572]Miehes tuskin tykkää karvasesta tussusta...[/QUOTE]

Sitä voi miettiä kumpi on luonnollisempaa, mies pitää karvattomasta viivaasta vai naisen tuherosta?

Tykkäätkö itse jostain pienen pojan kiinteästä kikkelistä karvattomana, hoikassa varressa?

Kumma juttu mutta mun mies sano ettei koskaan ole ollut ongelmaa pillun karvoista. Päinvastoin ne kuuluvat asiaan. Munista ja pilluista irtoaa karvoja koska ne uusiutuvat. Oliko se jotain 6vko kun ne elävät.

Sullekin vaan tiedoksi, että karvoitus ei todellakaan tule läpi housuista kun se on ns. normaalimitassa. Karva menee kiehkuraksi kun se on tarpeeksi pitkä ja silloin se muodostaa suojaavan ilmavuuden alapäähän. Ei todellakaan ole tarkoitettu, että pillu makaisi päin housuja. Sitä varten on pillukarvoitus. Se todellakin lisää alapään hygienisyyttä!

Ja esteettisyydestä, kyllä naisen karvakolmio vaan on kiihottava näky siinä missä rinnatkin!

Minulla on kuule ollut se ilmava kiehkuramätäs ja juuri se menee alushousuista läpi ja nipistää. Että tiedoksi vaan.
Tiedän, että karvat uusiutuvat. Ei se vähennä vastenmielisyyttä irronneita häpykarvoja kohtaan.

[QUOTE="Johis";29332929]Sitä voi miettiä kumpi on luonnollisempaa, mies pitää karvattomasta viivaasta vai naisen tuherosta?

Tykkäätkö itse jostain pienen pojan kiinteästä kikkelistä karvattomana, hoikassa varressa?[/QUOTE]

Aika kummallista, jos sinusta lapsen sukupuolielin näyttää samalta kuin aikuisen. Oli kyseessä karvaton tai ei. Ja kieltämättä minäkin pidän enemmän parrakkaista miehistä. Onhan todella luonnotonta ja pinnallista siistiä naaman karvoitusta.

Miten häpykarvoitus voi nipistää? Onko sulla vääränkokoiset housut täynnä liimatarroja?

Onhan se aivan fakta ettei pillun karvoitus nipistä yhtään siihen nähden kuin ajele aiheuttaa vaivaa ja sänki kutittaa.

Yhteistyössä