Kuinka yleinen on keskeytynyt keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika paljon noita tuntuu tapahtuvan, itsekin sen kokenut. En osaa mitään faktaa antaa, kumpi on yleisempi - spontaani vai keskeytynyt, mutta veikkaan ekaa. Luonto hoitaa yleensä homman, ikävä kyllä joskus vähän myöhässä tai ei ollenkaan. :/

Varmaan on ihan hetkestä kiinni... luulisin. Itsellä on ollut yhtä paljon keskeytyneitä kuin spontaaneja. Ei kannata tälläisiä kuitenkaan miettiä, paha mieltä itselleen aiheuttaa kun on niin ikävä asia kohdattavaksi, oli se sitten kumpi vain.

mulla oli vasta keskeytynyt viikolla 11. Koko alkuraskauden oireet oli tosi lieviä verrattuna muihin raskauksiin. Viikolla 8. kaikki oli kunnossa ja sikiö vastas viikkoja. Viikolla 11 sit todettiin että oli ollut kuolleena jo kaks viikkoa. Rankkaa oli.....

Mulla on olleet kaikki raskaudet erilaisia. Siis nämä onnistuneet. Oireisiin ei kannata luottaa; yksi raskaus saattaa olla oireeton, toisessa senkin edestä ja yhdessä jotain siltä väliltä. Kuinka pitkällä sun pitäisi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja abcde:
Mitään oireita ei ole! Esikoisen aikaan oli kaikki mahdolliset. Onko testiäkin turha tehdä? Näyttäisi varmaan positiivista vaikka kaikki ei olisikaan ok?

Paljon sulla on raskausviikkoja? Oireet ehtii tulla myöhemminkin tai ei välttämättä tule ollenkaan, vaikka edellisessä raskaudessa olisi ollut.

Ei kannata tosiaan murehtia etukäteen (vaikka ihan niin kuin itse en olisi :ashamed: )

5+ , tiedän ettei oireita vielä välttämättä ole näin aikaisin mutta esikoisesta alkoi heti kaikki! Melkein kuukausi kärvisteltävä ennen kuin ultraan pääsee...

Täällä kans oireeton raskaus menossa. Viikkoja 8+1. Esikoisesta kaikki mahdolliset oireet... Ymmärrän kyllä huolesi, itsekin täällä mietin koko ajan, että kuinhan käy. Ja eka neuvolaa odotetaan kuin kuuta nousevaa... Tekis kans mieli tehdä r-testi, mutta mitä se näyttää, jos ois keskenmeno tullut tms.

Ehdotan että odottele vain. Kuvittelin oman raskauden olevan oireeton, mutta pahat olot sun muut alkoi viikolla 8 vaikka toisesta oli alkaneet jo ennen plussaa.
Oireet kun ei kerro mitään siitä, että onnistuuko raskaus vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja abcde:
Mitään oireita ei ole! Esikoisen aikaan oli kaikki mahdolliset. Onko testiäkin turha tehdä? Näyttäisi varmaan positiivista vaikka kaikki ei olisikaan ok?

Mulla kaikki kuusi raskautta olleet täysin oireettomia kunnes potkut tuntuu ja kaikki meni hyvin. Viimeiseltä olin väsynyt ja pahoinvoiva koko alkuajan, ja kesken meni vko 12. :( Eli nauti ja ole hhuoletta, vaikka kuinka murehtii, ei se loppujen lopuksi auta yhtään. Onnea sinulle odotukseesi!