Miten kipeää km voi tehdä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auauaua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auauaua

Vieras
Siis että voi vielä olettaa kaiken sujuvan hyvin. Mulla maanantaina todettiin keskeytynyt keskenmeno, ihan alkuvaiheessa ja lähetettiin pariksi päivää odottamaan, josko tulis itsekseen ulos. Vatsakipuja on ollu koko viime viikonlopun, niiden takia meninkin päivystykseen. Nyt vaan kivut alkaa olemaan jo aika kovia, mutta vuoto ei muutu sen runsaammaksi...

Tietty nämä on yksilöllisiä juttuja, mutta asteikolla 1-10 miten isoja kivut voi olla tällaisessa itsekseen hoituvassa tapauksessa...?

Kyllä siihen buranaa ja kunnon lepoa tarvitsin. Mutta sulla on vähän erilainen tilanne, jos on keskeytynyt keskenmeno. Aika kauan olet jo odotellut, kannattaa varmaan mennä uudestaan lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No mulla kivut eivät missään vaiheessa yltäneet (asteikolla1-10) edes neloseen.

Ja kaavintaan sitten päädyinkin.
näin mullakin ja kaavintaan päädyttiin myös sen vuoksi,että vuoto ei ottanut loppuakseen..

Alkuperäinen kirjoittaja seniorita:
mulla oli tuulimunassa n.4h ajan todella kovat.ja silloin vuoto oli älyttömän runsasta.sitä ennen kivut oli kohtalaisen lievät ja vuoto niukkaa ( sitä kesti muutaman päivän )

Tää vois sitten olla mullakin tilanne... koska siis nyt alkaa kivut kovenemaan, jospa vuotokin. Mietin vasta kotona, että miksihän ne ei antanu mitään lääkkeitä edes avuksi tähän hommaan.. mut toisaalta sanottiin, että takas voi ja pitää mennä, jos tulee ongelmia. On vaan eka kerta tässä hommassa niin ei tiedä oikein mitä odottaa...

Mulla oli keskenmeno 8 vuotta sit,kävin lääkärissä illalla ja laittovat yöks kotiin. Aamulla sit kaavintaan,mut kukaan ei kertonu miten kovaks ne kivut voi mennä sen yön aikana. Sillonen ukko oli vielä sillon juomassa,joten jouduin ite ajaa kaverilta särkylääkkeitä,jotka sit onneks autto oloa. Eli voitte kuvitella miehen sympatian kun ollaan juomassa vaikka emännällä keskenmeno. Onneks se ukko on historiaa,yök!

Yhteistyössä