Kuinka voi ihminen olla laiska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pax

Vieras
Siis oikeasti mulla on ollu viikko kesälomaa enkä ole saanut aikaseksi oikeastaan mitään, päivisinkin olen välillä ottamassa päikkäreitä, ei vaan jaksa tehdä mitään vaikka pitäisi. Ja nyt on pari päivää ollut lomaveetutus kun ei saa mitään aikaiseksi... Ensin innolla odottaa lomaa ja miettii mitä tekee ja mihin menee mutta sitte havahtuu vikalla viikolla varmaan ettei olekaan tehnyt yhtään mitään :(.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No paljos sitä on vielä jäljellä?
Onhan sitä viel 2 viikkoa mutta jos meno jatkuu samanmoisena. Muistan että mulla oli viime vuonna ihan sama, sitten viimosella viikolla koitti edes vähän saada jotain tehtyä, sekin hyvin vähäistä. Pitäähän lomalla osata ottaa rennosti mutta eikai sen koko idea siinäkään ole :O?

Alkuperäinen kirjoittaja pax:
Siis oikeasti mulla on ollu viikko kesälomaa enkä ole saanut aikaseksi oikeastaan mitään, päivisinkin olen välillä ottamassa päikkäreitä, ei vaan jaksa tehdä mitään vaikka pitäisi. Ja nyt on pari päivää ollut lomaveetutus kun ei saa mitään aikaiseksi... Ensin innolla odottaa lomaa ja miettii mitä tekee ja mihin menee mutta sitte havahtuu vikalla viikolla varmaan ettei olekaan tehnyt yhtään mitään :(.

mulla ihan samoin!ja múlla oli kertyny vain tää viikko joka nyt jo melkee ohi :|

Onhan sitä viel 2 viikkoa mutta jos meno jatkuu samanmoisena. Muistan että mulla oli viime vuonna ihan sama, sitten viimosella viikolla koitti edes vähän saada jotain tehtyä, sekin hyvin vähäistä. Pitäähän lomalla osata ottaa rennosti mutta eikai sen koko idea siinäkään ole :O?

No mut ei ole mitään ideaa myöskään tuskailla sen kanssa että onko tehnyt mitään vai ei. Lomalla pitää olla lomalla, on se sitten sitä ettei tee juuri mitään tai sitten kiertelee kaiken maailman jutut mihin muuten ei olisi aikaa/viitseliäisyyttä. :)

Mulla loma ohi ensi viikolla ja lusmuiltua on tullut melkein puolet lomasta. Suunnittelin vaikka mitä ennen lomaa, mutta tiesin jo etukäteen ettei tuu onnistumaan. No lomahan on lomaa varten joten ei haittaa. Innolla kyllä menen töihinkin.

No mut ei ole mitään ideaa myöskään tuskailla sen kanssa että onko tehnyt mitään vai ei. Lomalla pitää olla lomalla, on se sitten sitä ettei tee juuri mitään tai sitten kiertelee kaiken maailman jutut mihin muuten ei olisi aikaa/viitseliäisyyttä. :)

No ei olekaan mutta meillä ainakin töitä täällä riittää vaikka muille jakaa ja niitä kun ei hirveästi jaksa tehdä työpäivän päälle niin koskas niitä sitten tekee jollei lomalla. Siis sellasta isompaa ja pienempää remonttia, siivousta ym ym ym.... Taidan vaan olla pirun saamaton luonne :(.

Sama vika :D .
Toisaalta sitä miettii, että kun on loma, ei silloin tartte muuta tehdäkään kuin LOMAILLA, mutta toisaalta taas tars jotain saada aikaiseksi ennenkuin seittämästä-neljään duuni taas alkaa. Illat on tuolloin tosi lyhkäsiä ja suuremmat tekemiset jää helposti viikonlopulle.

tarkotatteko te nyt jotain remonttitekemistä mitä pitää tehdä kotona,pihahommia jne vai siis sellasta lomailua jossain? että pakko käydä lintsit ja muumimaat läpi ja sukulaiset ja mummot ja serkunkaimat ja silleen? :whistle:

No ei olekaan mutta meillä ainakin töitä täällä riittää vaikka muille jakaa ja niitä kun ei hirveästi jaksa tehdä työpäivän päälle niin koskas niitä sitten tekee jollei lomalla. Siis sellasta isompaa ja pienempää remonttia, siivousta ym ym ym.... Taidan vaan olla pirun saamaton luonne :(.

Jos yhtään lohduttaa niin taidan mäkin olla!
Ja oon joskus strssannut ihan älyttömistäkin jutuista, meilläkin kun on kaikenlaista puuhaa mitä pitäisi tehdä..
Mut, ei ne mihinkään katoa ja niitä tehdään vaikka pikkuhiljaa, vähän kerrallaan, niin että hermot pysyy suht kuosissaan.. :whistle:
Kaikesta huolimatta, mukavaa loppulomaa, kyllä se siitä lähtee kun on akkuja ladattu. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
tarkotatteko te nyt jotain remonttitekemistä mitä pitää tehdä kotona,pihahommia jne vai siis sellasta lomailua jossain? että pakko käydä lintsit ja muumimaat läpi ja sukulaiset ja mummot ja serkunkaimat ja silleen? :whistle:

mä tarkotan sellasta pientä näpertelyä, esim maalausta sisällä/ulkoa, vaatekaappien siivousta ym muitten kaappien, pihallakin hommia riittää vaikka kuin. Noita juttuja ei niin ainakaan mun tule tehtyä vapaapäivinä. Ikkunan pokien maalaamisenkin aloitin jo kaksvuotta sitten ja varmaa 15 ikkunaa ois vieläkin käymättä läpi, niitäkin suunnittelin jatkavani nyt lomalla, sekin vain aloitusta vailla.... Sukulaisissa mä en lomaani aio kuluttaa kyllä, lasten kanssa kyllä jossain huvituspaikoissa olisi tarkoitus käyttää. Mutta kun kaikki meinaa jäädä aina siihen viimeseen viikkoon :(

Yhteistyössä