kuinka viihdytte täällä kaiket päivät/ yöt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevin äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

eevin äiti

Jäsen
14.10.2005
605
0
16
itse käyn lukemassa odotukseen liittyviä juttuja. aina en edes vilkase muita puolia. ja jos vilkasen, niin aivan turha koittaa mitään kirjotella, koska en pääse juttuihin mukaan.
yleensä siis olen muualla netissä ja käyn välillä vilkaseen et vieläkö teillä on täällä liikettä.

ilta myöhällä tämä palsta kiva piriste kun muut koisivat, saa olla edes jossain aivan rauhassa ilman ettei joku perheenjäsen häiritse,myös mukavaa keskustella muiden kanssa eikä vain oman ukon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
:/ Tähän jää jotenkin koukkuun... Ja kun nikit muodostuvat "tutuiksi" jotenkin... On mukava jutella ja seurata kuulumisia täällä.

me ainakin tullaan tänäyönä tutuiksi toisillemme kun monessa ketjussa peräkkäin :D ja ei täällä kohta muita olekkaan tai ei taida ollakkaan

Alkuperäinen kirjoittaja eevin äiti:
mulla mies on taas yövuorossa. joten eipä ole sitäkään keskustelu vaihtoehtoa. hmm..vaikka ei tuo paljon puhelisi vaikka kotonkin olisi.

mun ukko kans töissä ja hälytyksen perässä,sinulla hiljainen mies ?

Alkuperäinen kirjoittaja eevin äiti:
no hiljainen ja hiljainen... kun olen itse kova puhumaan, niin välillä tuntuu et ukko on hiljanen. mies on enempi sitä sorttia et puhuu sitten kun on jotain asiaa

minäkin olen meillä se ainainen pasuuna, tulee televisiostakin jotain niin mä selitän/pälätän ukko sanookin välillä ,hiljaa tv,ssä selostetaan kokoajan että mun oltava hiljaa välillä :laugh: vaikka olen toisessa huoneessa huudan aina jotain :D ukko varm. kotona hiljasempi tai haluaa olla hiljaa kun töissä jo joutuu kaiket päivät hölisee,antaa kotona äänihuulet huilia =)

mä olen just samanlainen. ja sit mä saatan tehä montaa asiaa saamaan aikaan, katon tvtä, järjestän kirjahyllyä, ja selitän kokoajan jotain ihan joutavaa varmaan jonka vois jättää kertomattakin. ja nyt kun järellä miettii, niin en yhtään ihmettele et mies on hiljaa ja yrittää vain myötäillä. ja sit huutelen kans kaikkee eri huoneesta ja sit joskus kun oon selittänyt muka jotain tosi tärkeetä niin mies huikkaa et mullekkos puhut? luulin et juttelet Ellille. (meidän tyttö)

mun ukkoo huutaa mun puheilleni joo joo joo joo, kun sitten joku kaunis päivä mun puhe tulee jostain esille, ukko huikkaa et ole mulle tuosta mitään puhunut
ja silloin olen :kieh: että joskus kannattaa kuunnella :D vaikka miten muijan kälkätys liikaa =)

meillä käy ihan saman lailla. + mulla menee joskus ohi myös mun miheen puheet, eli kun se jotain joskus sattuu sanoon niin en kuuntele :ashamed: ja sit aikojen päästä kun asia on ajnkohtanen, esim joku meno niin en muista et se ois siittä mitään puhunut :snotty: