Kuinka vietätte Juhannuksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirrejee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirrejee

Vieras
Tämä tulee olemaan oikeastaan ensimmäinen juhannus, jonka vietän oman kumppanin kanssa. Ennen juhannukset ovat aina menneet kaveriporukassa, yleensä jossain festareilla, sinkkuna tai vailla vakavampaa suhdetta.

Todella mukavaa kyllä, kun viimeinkin on löytänyt sellaisen ihmisen vierelleen, kenen kanssa voi reissata, eikä tarvitse edes juopotella, ja kenen kanssa juhannuksenkin voi viettää ihan rauhallisissa tunnelmissa.

Meillä suunnitteilla on yöpyminen hotellissa, sekä vieraileminen juhannustapahtumassa, missä on väkeä vauvasta vaariin, ja tietenkin tarvittaessa löytyy myös anniskelualue jos alkaa janottamaan.

Olisihan se myös mukavaa jos olisi oma pieni mökki jossain järven rannalla, siellä voisi rauhassa grillailla ja uida ja vain olla :)

Ei enää tässä iän karttuessa ja kolmen kympin kieppeillä huvita remuta missään rokkifestareilla tai juopotella ylenmäärin, nyt kaipaa jo jotain rauhallisempaa menoa, eikä ole ikävä krapulaisia aamujakaan.

Mitäs teidän suvisuunnitelmiinne kuuluu?

suvisuunnitelma olis viettää hauska, lämmin, ja terve suvi; rantsulla ottaa aurinkoo sillee "piskusen"..uiskennella, paistaa iso kasa makkaraa, ottaa pari siideriä, ja nautiskella hyvien kavereitten kans taloyhtiön grillikatoksessa myös supermukavien naapureitten seurasta..tämä siis 45vuotiaan nuorekkaan juhannusjuhlat - nuorena on tullu koluttua jos-jonkinsortin festarit ja leiripaikat; mittari vaan jossakinkohdin tulee täyteen tota kaikkee jussiremuamista..mutta en pahalla kato ken jaksaa! yhteisiä jusseja oman äijäni kaa vietetty 14vuotena, joten ollaan vähästä onnellisia...kunhan terveyttä piisaa..ja hyvää seuraa, paikka itseasiassa loppupelissä aivan sama. hyvä porukkahenkihän tekee juhlan kun juhlan, eikös? auringonpaiste tietty olis plussaa. näin mansessa tänä vuonna..eikun olkaa ihmisix, älkää hukkuko, älkääkä juoko liikaa viinaa, HAUSKAT JUSSIT VAAN KOKO SUOMEN KANSALLE!

...mies ja lapset menevät mökille, minä olen kotona. Mökkimme on huuurjan kaukana ja minulla on vielä viikko juhannuksen jälkeen töitä, joten minun ei kannata reissata edestakaisin. Menen sitten juhannuksen jälkeen perässä. Yksi ystävättäreni on myös - ainakin luultavasti - kaupungissa ja jos hän on, tulee hän meille kylään ja laitamme jotakin hyvää ruokaa ja käymme kenties Seurasaaressa.

Suunnitelmissa on viettää juhannus mökillä oman perheen kesken. Tehdään hyvää ruokaa, alkoholia meillä käytetään hyvin hillitysti.

Lasten mentyä nukkumaan täytetään aviolliset velvollisuudet makuuhuoneessa.

Yhteistyössä