hassukysymys
Siis yhdyntäseksiä. Tuli tuosta yhdestä toisesta ketjusta mieleen. 70v? Vanhemmat? Mulla ei oo mitään tietoa itsellä, valaiskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vanha:vanhan miehen sexi on kuin biljardin peluu narun patkalla
saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailetteAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailetteAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
putosAlkuperäinen kirjoittaja näin :Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailetteAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Johan meni ala-arvoseks.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:putosAlkuperäinen kirjoittaja näin :Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailetteAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Huumori on hyvästä,löysää pipoa.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Johan meni ala-arvoseks.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:putosAlkuperäinen kirjoittaja näin :Joo ja ne tarvii kaksi kotiavustajaa asettamaan kondomi ja nostamaan mies naisen päälle.Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:saanko kysyä että tarvitsetteko lukulaseja kun palstailetteAlkuperäinen kirjoittaja kyllä:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73
Dementtiassakin on puolensa päätönAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä olen jo niin vanha etten muista mitä tuo edes tarkottaa
Kiva juttu,haluaisin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;19428729:minä ja mieheni ainakin vielä. Itse 67v ja mies 73