Kuinka vanha olet ja minkä ikäiseksi sinua luullaan?

diidzi
Ikää on 20, mutta luullaan yleensä 18 - 19 vuotiaaksi.. Vielä kaksi vuotta sitten luultiin aina 15 - 16 vuotiaaksi.. Kaverini on 29 ja luullaan aina myös 18-vuotiaaksi, toivottavasti säilyn itse yhtä nuorekkaana!
 
"vieras"
33v. ja ei mitään todellista käsitystä. Päälle kolmekymppiseksi olin ikäistäni nuoremman näköinen, mutta sitten iski vanheneminen. Veikkaan silti, että sellaiset viisi vuotta olen nuoremman näköinen.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25456535]33v. ja ei mitään todellista käsitystä. Päälle kolmekymppiseksi olin ikäistäni nuoremman näköinen, mutta sitten iski vanheneminen. Veikkaan silti, että sellaiset viisi vuotta olen nuoremman näköinen.[/QUOTE]
Siis päälle kolmekymppiseksi olin selvästi ikäistäni nuoremman näköinen.
 
Olen 29, papereita saa aina välillä näytellä sekä alkossa että kaupassakin. Eli sen mukaan luullaan että oon alle 25. Viime kesänä perhetyöntekijä harmitteli kun nuorten äitien ryhmä oli jo täynnä, tämä ryhmä oli tarkoitettu alle 20-vuotiaille. :)
 
Oon 25v ja mua luullaan 16-17v. Sillonkun täytin 18v, kukaan ei ikinä uskonu, kun kysyttäessä kerroin ikäni. Eikä kukaan usko nykysin, että oon 25v, huoh. Aina joku sanoo, ei voi olla totta. Et kyllä yhtään näytä 25v, näytät ihan 16-17v tytöltä.
 
"vieras"
Monen ikäistään nuoremmalta vaikuttavan ilmeet ja eleet ovat sellaisia viattomanoloisia, josta tulee osaksi se nuoruusvaikutelma. Itselläkin oli näin. Siitä täytyy vaan päästä tarpeeksi ajoissa pois, ettei ala vaikuttamaan tyhmältä :D.
 

Yhteistyössä