T
tuskaa
Vieras
Reilun seitsemän vuoden parisuhteen jälkeen olen vahvasti sitä mieltä, että suhteellamme ei ole tulevaisuutta. Oikeastaan olen ollut tätä mieltä jo jonkin aikaa, mutta sinnittelen lapsemme takia. Käyn jatkuvaa, todella väsyttävää tappelua itseni kanssa: en tiedä valitsisinko oman onnellisuuteni (eli siis eron), vai lapsen parhaan ja elämän ydinperheenä.
Syyllistän itseäni näistä ajatuksista että haluan erota, enkä pysty sanomaan sitä ääneen miehelle
tai no oikeastaan tiedän, että mies jyrää minut tämän jälkeen täysin. Joo, olen tossun alla, myönnän sen täysin. Vasta viime vuosina olen alkanut löytämään omaa identiteettiäni enkä ole enää sama ihminen kuin seurustelumme alkuaikoina. Haluaisin niin kovasti löytää oman elämänpolkuni, enkä vain elää niinkuin mies tahtoo! 
Lähteminen, miehestä irti pyristeleminen ja kaikesta ehjänä selviäminen tuntuu niin mahdottomalta että en vaan uskalla lähteä!
Syyllistän itseäni näistä ajatuksista että haluan erota, enkä pysty sanomaan sitä ääneen miehelle
Lähteminen, miehestä irti pyristeleminen ja kaikesta ehjänä selviäminen tuntuu niin mahdottomalta että en vaan uskalla lähteä!