kuinka usein

niinpä
1. pari kertaa vuodessa
2. pikaisia panoja pimeässä peiton alla :(... eli kaikkea muuta kuin laadukasta, tai edes tyydyttävää!
(siis mies ei halua enempää tai mitään muuta, tästä toisessa pinossa jo kirjoiteltukin)
3. esikoinen 1,5v ja masukki rv36
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:29 mietteliäs kirjoitti:
1. Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?
2. Onko kerrat miten "laadukkaita"?
3. Montako lasta perheeseenne kuuluu?
1. 3-4 kertaa viikossa.

2. tosi nautinnollisia, ei mitään pika sellaisia.

3. 4 lasta, 2 teini-ikäistä, 1 eskari-ikäinen ka kuopus reilu 1v.
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 22:10 Pia kirjoitti:
3-4krt viikossa.. En harrasta pikapanoja.. ja lapsia 4, kolme koululaista ja kuopus 3v.
Paitsi tänne palstalle, kun tuli kolme kertaa ;) .

Anteeksi, oli vaan pakko - oon kai väsynyt, kun moinen jaksaa huvittaa :LOL: .
 
Kylläpäs muilla harrastetaan seksiä useasti! :eek: :ashamed: :/ Meillä on hyvä, jos 1-2 kertaa kuukaudessa.... :( Laatu aika surkeaa. Kestää noin 20 min. kaikkineen. :\| Mies hehkuttaa joka kerran jälkeen kuinka oli parasta seksiä ja minusta ei tunnu miltään, tai oikeastaan tuntuu, odotan vain, että milloin loppuu. :snotty: :whistle: Lapsia meillä on kaksi 2v7kk ja 11kk.
 
sorry
:LOL: anteeksi että nauran, mutta toi kuulosti niin hassulta, että juu, kyllä tuntuu...odotan että millon se loppuu.... :LOL:

No vakavissakin asioissa voi olla koomisia piirteitä, vaikka uskon kyllä, ettei sua naurata yhtään. Anteeksi. Ettekö voisi yrittää jotain erilaisia juttuja. Usein jos mies jyystää tyyliin "tulee kohta oota oota !" niin ei siinä nainen kyllä oikeesti nauti. Pistä miehesi tyydyttämään sut.

Meillä nyt uusin juttu on sellainen, että jos on pikapanot tiedossa niin mun mies tyydyttää mut ensin käsin. Aaah. Voin sanoa, että toimii ! Sit on ihan mukava tarjota tyydytetty p.imppi hänelle...

Niin, itse kysymykseen vastaus: 5-10 krt / vko, 99 % erittäin tyydyttäviä kokemuksia, lapsiakin on muutama
 
Horny Man
Kommenttina ylempiin kirjoituksiin:

Kun tilanne on päällä ei varmasti naurata yhtään...

Nuorempana eräs vanhempi herrasmies avautui minulle pienessä sievässä neuvoen: "Poika voi saada naisen mutta naisen pitämiseen tarvitaan miestä..." Sekä: " Älä mene naimisiin ensimmäisen naisesi kanssa."

Ihmettelin silloin suuresti noita neuvoja mutta nyt kun aikaa noista neuvoista alkaa olemaan parikymmentä vuotta luulen että noissa sanoissa oli palanen totuuttakin.

Parisuhde on vaativa molemmille osapuolille, sekä miehelle että naiselle, kummankin olisi osattava hallita monta roolia samanaikaisesti. On siis luonnollista että välillä väsymys iskee, niin henkisesti kuin fyysisesti.

Harmittavaa minusta on se että monesti vertaillaan sitä että kuinka usein, milloin, miten ja niin edespäin, seksiä harrastetaan.

Itse saatan nykyisin saada muutaman kerran kuukaudessa mutta koen silti saavani tarpeeksi, laatu siis korvaa määrän, toki vaihtelun vuoksi olisi kiva jos joskus voisi vain sekstailla koko päivän.
 

Yhteistyössä