Kuinka usein uusitte talouden pyyhkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sit kun alkavat olla hajoamassa. Ja sittenkään en heitä niitä pois, niistä tulee hyviä lattiarättejä tai miehelle autotalliin, kun sinne ei viitsi erikseen mitään rättejä ostella.

Mulla ei ole yksikään pyyhe kulunut vielä loppuun, kun kaapit on täynnä pyyhkeitä, lakanoita ym. Mietinkin, et pitäis lahjoittaa jonnekin nuo, jotka ei mun silmää niin miellytä ja joita en ikinä käytä. Tai sit kirppikselle ihan hullun halvalla. Sais nurkista pois.

Aina niitä vaan jostain kertyy kun ihmisistä on niin helppo antaa pyyhkeet lahjaksi tai jotain. Välillä sitten siivoan turhat kaapista ja perus-Finlaysonit yms. vien äitille mökille ja sitä huonommat löytyelukoille tms. Roskiin en koskaan heitä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
En kyllä muista koska olisin ostanut pyyhettä... oonkohan ikinä :o niitä kun saa aina jostain lahjaksi
Mäkin oon vaan ostanut lapsille. :) Kunhan kasvavat yli tuon kuvahahmoiän ei tarvitse enää heillekään ostella.

kyllä mä kämäsiä viskaan ihan roskiin, ei niitä kukaan huoli. Laadukas frotee kyllä kestää vuosia. Eli kylpypyyhkeitä varmaan ostan parin vuoden välein ja keittiöpyyhkeitä pitää kyllä uusia vuoden välein.

Välillä viedään uffille tms. käytetymmät tai epämieluisat. Välillä myös ostan uusia. Yleensä usemman kerralla, ettei olisi niin kirjavaa. Nytkin on nippu sivussa, jos ei mies jo ehtinyt viedä keräyslaatikolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
kyllä mä kämäsiä viskaan ihan roskiin, ei niitä kukaan huoli. Laadukas frotee kyllä kestää vuosia. Eli kylpypyyhkeitä varmaan ostan parin vuoden välein ja keittiöpyyhkeitä pitää kyllä uusia vuoden välein.

Mulla on vielä yli 25 vuotta vanhoja Finlaysoneita. On todella vieläkin käytössä, ei saa rikki millään.

Yhteistyössä